Gå til innhold

Wahlgens verden ( Wahlgren + Ingrosso)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som ser eller har sett på Wahlgrens verden? Har sett alt som har kommet ut, og liker familien veldig godt. Liker Wahlgren og Ingrosso familien mye bedre enn f.eks. Kardashian. 

Men jeg så Alice og Bianca sin showcast - litt usikker hva jeg synes om denne, hadde aldri betalt for å gå dit ifallfall. 

Hva tenker du om serien? Og Wahlgren og Ingross? :)

Anonymkode: d916d...121

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har sett to episoder. Var dritkjedelig. 

Anonymkode: 7d174...e81

Skrevet

Jeg ser på det en gang iblant. Jeg liker at de er seg sjøl, og ikke fremstiller seg bedre enn de er. Må virkelig le høyt noen ganger av de.

Anonymkode: ccac9...c14

• Liker 1
Skrevet

Jeg elsker det🥰 sett alle sesonger. Den showcast’n var ikke no særlig bra etter min mening..

Anonymkode: 5c1ac...5c2

• Liker 3
Skrevet

Ja, jeg har sett alle episodene. Storkoser meg. 

Anonymkode: 39c38...2ec

• Liker 3
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser på det en gang iblant. Jeg liker at de er seg sjøl, og ikke fremstiller seg bedre enn de er. Må virkelig le høyt noen ganger av de.

Anonymkode: ccac9...c14

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg har sett alle episodene. Storkoser meg. 

Anonymkode: 39c38...2ec

Så enig. Jeg kjenner at jeg blir glad av å se på, helt oppriktig. 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg elsker det🥰 sett alle sesonger. Den showcast’n var ikke no særlig bra etter min mening..

Anonymkode: 5c1ac...5c2

Da er vi to! Synes det er så avslappende å se på. 

Enig med deg - showcasten var veldig spesiell, eller hva jeg skal si. Men så at det var skrevet et manus på enkelte steder, og det ble veldig uekte. Syntes spesielt Alice var slitsom, vet ikke helt hvorfor, men virket så uekte. Og de digget seg selv for mye, dessverre. Men serien er bra!

• 4 måneder senere...
Skrevet

Jeg har også sett mange episoder og syns helhjertet at de er svært høye på seg selv. De følger ingen normale regler for noe som helst og mener at folk skal ta hensyn til dem. Ikke omvendt. Jeg blir fryktelig irritert på alle sammen. Ungene er veldig bortskjemte og flyter på at foreldrene er eller var kjente en gang. Et enormt pengeforbruk og kun den beste luksus er godt nok for dem. Æsj.

Anonymkode: 1beb2...357

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...