Gå til innhold

Kvinner gjør narr av 12 cm penis på KG

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er bare å se på brann stadion tråden. Der gjøres 12 cm penis narr av og det er 20 minst som trykker pil opp på kommentarene. Da kan ikke dere kvinner nekte på at dere foretrekker stor penis lengre + latterliggjøring. Men da er dere veldig opptatt av at penisen skal være stor da.

Anonymkode: ebb41...9da

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert fordi tråden du referer til sammenligner en kvinnes vagina med en fotballbane. Er ikke det latterliggjøring? 

• Liker 47
Skrevet

For kem står i mot når presset blir stort. Den tolvte mann på Store stå. 

Heia Brann Heia Brann

• Liker 3
Skrevet

Selvfølgelig vil kvinner helst ha en stor penis.. Det har vel ingen nektet for..?

Anonymkode: c529c...6b9

• Liker 9
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig vil kvinner helst ha en stor penis.. Det har vel ingen nektet for..?

Anonymkode: c529c...6b9

Jeg nekter for det. Er ikke stor nok for en stor penis. 

Skrevet

De skriver det bare fordi de blir forbanna på ts i den tråden. Han sammenligner vaginaen til dama si med en fotballbane. Det er derfor de reagerer med hat. Bruk huet ditt litt. Men det spiller kanskje ingen rolle fordi hva han skriver fordi han er mann? 

Anonymkode: 7d16d...0ad

• Liker 17
Skrevet

ja men nå prøvde vel han bare å tulle litt. Men dere angriper alle menn med 12 cm penis. Dere forstår ikke den dårlige oppførselen deres.

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, batcat skrev:

Jeg nekter for det. Er ikke stor nok for en stor penis. 

Jeg kan forstå det hvis det er snakk om en enorm penis, men skjeden er så tøyelig at den fint kan ta imot ganske store bare kvinnen er ordentlig tent før den føres inn. 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

ja men nå prøvde vel han bare å tulle litt. Men dere angriper alle menn med 12 cm penis. Dere forstår ikke den dårlige oppførselen deres.

Uansett om det er trolling eller ikke så er det som dame motbydelig å se menn skrive sånt om det kvinnelige kjønnsorganet. Dere menn skjønner ihvertfall ikke den dårlige oppførselen deres! 

Anonymkode: 7d16d...0ad

• Liker 10
Skrevet

Yes, fordi det er kun kvinner som trykker opp på innlegg på KG.

Og det er kun kvinner som skriver om penisstørrelse på kg.. 

humrer. 

Anonymkode: 3fb78...f37

• Liker 8
Skrevet (endret)

Damene syntes at jeg er fort KORT når jeg er 165cm? Hva FEILER det dem?? Det stemmer vel ikke at jentene liker gutta over 190cm? Dette fatter og forstår jeg ikke. Er faen meg ikke kortvokst!!!

Endret av Oisann
  • Liker 4
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker said:

Er bare å se på brann stadion tråden. Der gjøres 12 cm penis narr av og det er 20 minst som trykker pil opp på kommentarene. Da kan ikke dere kvinner nekte på at dere foretrekker stor penis lengre + latterliggjøring. Men da er dere veldig opptatt av at penisen skal være stor da.

Bitter.no

Prøv å akseptere deg selv, som god nok, som du er..

Anonymkode: cd381...795

• Liker 2
Skrevet

Tar du virkelig noe som helt av det som står her på KG seriøst? Eneste jeg tar seriøst er folk som virker oppegående, og det er kanskje 2% av alle som her er. Ville ikke tatt det så tungt, KG gjenspeiler overhodet IKKE virkeligheten. 

Anonymkode: 016d3...341

• Liker 10
Skrevet

Folk er forskjellig. Jeg liker ikke liten penis. Minst 17cm, gjerne 20+

Anonymkode: 4817b...97f

• Liker 3
Skrevet

Jeg skjønner ikke? Klart penisstørrelsen teller..? De fleste kvinner foretrekker penis innenfor normalen. Selv foretrekker jeg en penis på rundt 18-20 cm (hard) med en god tykkelse. Men vi er ulike. Noen foretrekker kanskje 15 cm, noen foretrekker 20+.

Anonymkode: 46ca3...2cd

• Liker 9
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tar du virkelig noe som helt av det som står her på KG seriøst? Eneste jeg tar seriøst er folk som virker oppegående, og det er kanskje 2% av alle som her er. Ville ikke tatt det så tungt, KG gjenspeiler overhodet IKKE virkeligheten. 

Anonymkode: 016d3...341

Så hva gjør vi her? Føler jeg blir dummere for hver dag her inne, men er noe med underholdningsfaktoren selv om jeg vet at 95% er på bærtur😅

Anonymkode: 2077a...561

• Liker 4
Skrevet
34 minutter siden, youcancallmejune skrev:

Jeg kan forstå det hvis det er snakk om en enorm penis, men skjeden er så tøyelig at den fint kan ta imot ganske store bare kvinnen er ordentlig tent før den føres inn. 

menn med mindre pikker er bedre i senga, for de har ikke levd under troen om at det eneste de trenger å gjøre fordi de har stor kuk, er å pumpe inn og ut. Vil ikke ha den lenger eller tjukkere enn at jeg kan putte den i munnen uten å brekke meg eller få vondt i kjeven. 

Skrevet

Stemmer ikke alltid nei. Hatt sex med menn med ganske liten penis. Helt elendig sex. 3 jukk og ferdig. Ikke noe tunge eller fingre. Så alle med liten penis er ikke gode,akkurat som de med stor ikke nødvendigvis er gode elskere

Anonymkode: 6b7da...4f8

• Liker 5
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stemmer ikke alltid nei. Hatt sex med menn med ganske liten penis. Helt elendig sex. 3 jukk og ferdig. Ikke noe tunge eller fingre. Så alle med liten penis er ikke gode,akkurat som de med stor ikke nødvendigvis er gode elskere

Anonymkode: 6b7da...4f8

Akkurat samme erfaring.

De med stor er mye bedre. De vet at de kan tilfredsstille med pikken og gjør det gang på gang og mellom rundene slikker og fingrer de fordi mine orgasmer er så deilige å se på. Menn med liten pikk bryr seg ikke så mye om sex og er kjipe i senga.

Anonymkode: ea60c...092

Skrevet

Mulig det bare er jeg som er trang da. Med liten munn. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...