AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #1 Skrevet 1. september 2019 Hei Jeg går med en liten drøm om å starte egen frisørsalong. Men så lurer jeg på om dette er lønnsomt. Er det noen som selv eier frisørsalong eller har eid, evt. Har kjennskap til dette på andre måter som kan gi meg en innsikt i dette. Hvorfor var den lønnsom eller ikke? Anonymkode: ed54c...09e
ajarRun Skrevet 1. september 2019 #2 Skrevet 1. september 2019 Ekstremt lønnsomt. En hårklipp koster 600 kroner og krever sånn 5 kroner i hårgele i materiale (en saks varer tilnærmet evig). Du kan klippe mellom 4 og 6 personer i timen, da ligger man på timespris som en advokat, men uten utgiftene. Det er så åndssvakt lønnsomt. Hun som startet Nikita er mangemillionær.
Snabeltann Skrevet 1. september 2019 #3 Skrevet 1. september 2019 5 minutter siden, abrasiveRefraction skrev: Ekstremt lønnsomt. En hårklipp koster 600 kroner og krever sånn 5 kroner i hårgele i materiale (en saks varer tilnærmet evig). Du kan klippe mellom 4 og 6 personer i timen, da ligger man på timespris som en advokat, men uten utgiftene. Det er så åndssvakt lønnsomt. Hun som startet Nikita er mangemillionær. Du må leie lokale da 1
ajarRun Skrevet 1. september 2019 #4 Skrevet 1. september 2019 Akkurat nå, Snabeltann skrev: Du må leie lokale da Et bittelite skur. De smarte har salongen i nederetsjen på huset istt.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #5 Skrevet 1. september 2019 1 time siden, abrasiveRefraction skrev: Ekstremt lønnsomt. En hårklipp koster 600 kroner og krever sånn 5 kroner i hårgele i materiale (en saks varer tilnærmet evig). Du kan klippe mellom 4 og 6 personer i timen, da ligger man på timespris som en advokat, men uten utgiftene. Det er så åndssvakt lønnsomt. Hun som startet Nikita er mangemillionær. Mellom 4 og 6 personer i timen? Skal du ta en skikkelig hurtigklipp, ti minutter på hver kunde? Jeg har aldri klipt meg på under minimum 40 minutter. Dessuten er det mange flere ting man trenger av materialer enn ei saks. Anonymkode: 31386...742 6
ajarRun Skrevet 1. september 2019 #6 Skrevet 1. september 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mellom 4 og 6 personer i timen? Skal du ta en skikkelig hurtigklipp, ti minutter på hver kunde? Jeg har aldri klipt meg på under minimum 40 minutter. Dessuten er det mange flere ting man trenger av materialer enn ei saks. Anonymkode: 31386...742 tullball. Bare å starte herrefrisør.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #7 Skrevet 1. september 2019 Kommer an på hvor du holder til, og hvordan tilbudet der er. Der jeg kommer fra, et lite tettsted på snaut 1500 mennesker, så finnes det bare én frisør. Det er da ventelister på flere uker, og folk må bare kjøre til nabobyen for å få klippet seg. I dette tilfellet så kan altså frisøren jobbe så mye hun orker, og da tjene sånn høvelig godt. Anonymkode: ae183...df0 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #8 Skrevet 2. september 2019 Sørg for å ta et kurs innen økonomi og ledelse, slik at du kan regne på hva som lønner seg. Anonymkode: 8fa6b...c7f 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå