AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #1 Skrevet 1. september 2019 Hei! Jeg trenger sårt mental hjelp til hvordan jeg skal holde motet oppe. Det er da slik at jeg bor på den lille hjemplassen til mannen min. Vi er nabo med svigers og svigersøster bor ikke langt unna. Problemet er at de ikke liker meg (deres ord). Det må selvsagt være lov, men siden jeg ser de hele tiden er det en stadig påminnelse. Ønsker jo selvsagt et godt familieforhold, men jeg må jo også respektere at det er slik det er. Føler at de ikke har ønsket å bli kjent med meg, men som sagt, lite jeg får endre på nå. så, hvordan skal jeg greie «å komme over» familien hans? Vi har et ok overflatisk forhold, mens resten av familien er svært nær med mye besøk. Så, tips til hvordan ikke la dette gå meg til hodet/bli lei meg? det er ikke aktuelt å flytte på noen år ennå, dessverre. Anonymkode: 0f207...c26
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #2 Skrevet 1. september 2019 Ts her. Glemte å skrive at jeg har bekjentskaper og hobbyer å drive på med, går ikke hjemme og venter på en invitasjon. Anonymkode: 0f207...c26
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #3 Skrevet 1. september 2019 Styrk din selvtillit og ikke involver dem i hvordan du gjør det. Anonymkode: 2477a...122 3
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #4 Skrevet 1. september 2019 Bare la vær å ha noe med dem å gjøre. Er i samme type situasjon. Bare la være å involvere deg med dem og dele med dem. Mine svigers sier jeg «hei» til også går jeg bare videre. Er det noe lar jeg mannen snakke med dem eller besøke dem. Er jeg ikke invitert ved navn så kommer jeg ikke på besøk heller. Kanskje en gang pr 3. Måned kan vi snakke om at årstiden har skiftet. Funker veldig bra. Tok meg lang tid før jeg kom dit, men etter å ha merket at de er helt uinteressert i meg, og til dels fiendtlige, så bare gav jeg opp å hele tiden prøve. De prøvde aldri og hadde jo aldri prøvd så da var det bare å vente til forholdet døde. Jeg hilser i det minste, de kan finne på å snu og ta en annen vei om de ser meg og tror jeg kan finne på å si «hei»... Anonymkode: b0362...499 2
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #5 Skrevet 1. september 2019 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bare la vær å ha noe med dem å gjøre. Er i samme type situasjon. Bare la være å involvere deg med dem og dele med dem. Mine svigers sier jeg «hei» til også går jeg bare videre. Er det noe lar jeg mannen snakke med dem eller besøke dem. Er jeg ikke invitert ved navn så kommer jeg ikke på besøk heller. Kanskje en gang pr 3. Måned kan vi snakke om at årstiden har skiftet. Funker veldig bra. Tok meg lang tid før jeg kom dit, men etter å ha merket at de er helt uinteressert i meg, og til dels fiendtlige, så bare gav jeg opp å hele tiden prøve. De prøvde aldri og hadde jo aldri prøvd så da var det bare å vente til forholdet døde. Jeg hilser i det minste, de kan finne på å snu og ta en annen vei om de ser meg og tror jeg kan finne på å si «hei»... Anonymkode: b0362...499 Takk for at du deler, skjønner også at det er hit jeg til slutt må komme også. For det meste går det bra, men av og til når jeg ser svigermor og svigersøster bruker tid sammen så blir jeg lei meg. Det er dette jeg må komme over på en måte. Bor dere nært dine svigerforeldre? ts Anonymkode: 0f207...c26
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå