AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #1 Skrevet 1. september 2019 Nå bor jeg på Sørlandet, men ønsker å flytte på meg. Hvor på Østlandet er det best å bo? Anonymkode: 1d0e2...fc7
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #2 Skrevet 1. september 2019 Kommer helt an på hva du ønsker. Storbyliv? Kultur? Natur? I såfall hva slags? Mange fine steder på Østlandet. Hva slags bolig vil du ha, og hva har du råd til? Anonymkode: aa85b...e51
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #3 Skrevet 1. september 2019 Du må fortelle hvem du er, hva du driver med og hva du ønsker å drive med. Har du høyere utdannelse? Hvilken utdannelse? Hobbyer? Å spørre om hvilken by du burde flytte til uten å si noe mer kommer til å gi deg få og dårlige svar. Anonymkode: 97370...e9d 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #4 Skrevet 1. september 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kommer helt an på hva du ønsker. Storbyliv? Kultur? Natur? I såfall hva slags? Mange fine steder på Østlandet. Hva slags bolig vil du ha, og hva har du råd til? Anonymkode: aa85b...e51 Tenker på en middelstor by, ala, Skien, KOngsberg, Drammen, med flott natur og kulturliv, ca 3 millioner for en bolig. Anonymkode: 1d0e2...fc7
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #5 Skrevet 1. september 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du må fortelle hvem du er, hva du driver med og hva du ønsker å drive med. Har du høyere utdannelse? Hvilken utdannelse? Hobbyer? Å spørre om hvilken by du burde flytte til uten å si noe mer kommer til å gi deg få og dårlige svar. Anonymkode: 97370...e9d Jeg er utdannet sosionom, hobbyer er turer, musikk, teater, Jeg ønsker å jobbe med barn og ungdom som sliter. Anonymkode: 1d0e2...fc7
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #6 Skrevet 1. september 2019 Jeg anbefaler Ullensaker kommune. Jessheim er en flott plass å bo i alle aldre. Det er en kommune som satser på utbygging og det dere gir for ett bosted vil dere garantert få igjen +++ den dagen dere selger igjen. Jeg har bodd på Jessheim i snart en mannsalder og kommer aldri til å flytte herfra. Gardermoen er 10 min unna hvis dere reiser med fly noen gang. Anonymkode: a4c76...221 2
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #7 Skrevet 1. september 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenker på en middelstor by, ala, Skien, KOngsberg, Drammen, med flott natur og kulturliv, ca 3 millioner for en bolig. Anonymkode: 1d0e2...fc7 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er utdannet sosionom, hobbyer er turer, musikk, teater, Jeg ønsker å jobbe med barn og ungdom som sliter. Anonymkode: 1d0e2...fc7 Da er svaret Porsgrunn! Fokus på barn og unge, kultur, natur (skog og sjø). Rimelige boliger, for 3 mill så får du f eks en helt topp enebolig. Lett å komme seg rundt omkring. Anbefales. Bor her selv, har bodd mange andre steder. Anonymkode: aa85b...e51
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #8 Skrevet 1. september 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er utdannet sosionom, hobbyer er turer, musikk, teater, Jeg ønsker å jobbe med barn og ungdom som sliter. Anonymkode: 1d0e2...fc7 Da ville jeg godt for en by som kan tilby et visst mangfold av kulturliv, eventuelt en by/sted der du når Oslo innenfor kort tid. Tønsberg, Drammen, Fredrikstad er nok de byene som peker seg ut, der det skjer noe uten at det er Oslo. Ellers så har du jo mange alternativer i tettstedet Oslo. Men hvis du kommer fra Sørlandet ønsker du kanskje å bo langs havet, da kan Romerike (hvor det er mest overkommelige boligpriser i tettstedet Oslo) føles litt isolert etter min mening. Anonymkode: 97370...e9d
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #9 Skrevet 1. september 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da ville jeg godt for en by som kan tilby et visst mangfold av kulturliv, eventuelt en by/sted der du når Oslo innenfor kort tid. Tønsberg, Drammen, Fredrikstad er nok de byene som peker seg ut, der det skjer noe uten at det er Oslo. Ellers så har du jo mange alternativer i tettstedet Oslo. Men hvis du kommer fra Sørlandet ønsker du kanskje å bo langs havet, da kan Romerike (hvor det er mest overkommelige boligpriser i tettstedet Oslo) føles litt isolert etter min mening. Anonymkode: 97370...e9d Havet er ikke så viktig, aldri vært spesielt glad i båtlivet. Anonymkode: 1d0e2...fc7
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #10 Skrevet 1. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Da er svaret Porsgrunn! Fokus på barn og unge, kultur, natur (skog og sjø). Rimelige boliger, for 3 mill så får du f eks en helt topp enebolig. Lett å komme seg rundt omkring. Anbefales. Bor her selv, har bodd mange andre steder. Anonymkode: aa85b...e51 Takk, har tenkt på Porsgrunn får sjekke ut litt. Anonymkode: 1d0e2...fc7 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #11 Skrevet 4. september 2019 På 1.9.2019 den 17.52, AnonymBruker skrev: Jeg anbefaler Ullensaker kommune. Jessheim er en flott plass å bo i alle aldre. Det er en kommune som satser på utbygging og det dere gir for ett bosted vil dere garantert få igjen +++ den dagen dere selger igjen. Jeg har bodd på Jessheim i snart en mannsalder og kommer aldri til å flytte herfra. Gardermoen er 10 min unna hvis dere reiser med fly noen gang. Anonymkode: a4c76...221 Holder meg deg her. Flerkulturelt, nær naturen og flotte parker. Nærhet til butikker, kulturhus og ulike aktiviteter. Anonymkode: de15e...c1d 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #13 Skrevet 5. september 2019 På 1.9.2019 den 17.52, AnonymBruker skrev: Jeg anbefaler Ullensaker kommune. Jessheim er en flott plass å bo i alle aldre. Det er en kommune som satser på utbygging og det dere gir for ett bosted vil dere garantert få igjen +++ den dagen dere selger igjen. Jeg har bodd på Jessheim i snart en mannsalder og kommer aldri til å flytte herfra. Gardermoen er 10 min unna hvis dere reiser med fly noen gang. Anonymkode: a4c76...221 Ikke er det fint der, men hopetall av barn og unge som sliter. Miljøet der begynner å bli tøft. Anonymkode: d2671...c94 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #14 Skrevet 5. september 2019 Drøbak, Son, Moss. Kort veg til sjøen, og masse kulturtilbud og mye fin natur! Anonymkode: df8c5...852 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #15 Skrevet 5. september 2019 Sørumsand! Kort vei til Oslo, og fremdeles ganske rimelig. Anonymkode: 6f23e...290
Munchlax Skrevet 5. september 2019 #16 Skrevet 5. september 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke er det fint der, men hopetall av barn og unge som sliter. Miljøet der begynner å bli tøft. Anonymkode: d2671...c94 Ja, Ullensaker er vel 6. DÅRLIGSTE kommunen for ungdom å vokse opp i, i hele Norge. Sier jo sitt. Jessheim har blitt et skikkelig møkkasted siden jeg vokste opp. Man får heller ikke bolig her på Jessheim for under 3 mill, så sant man ikke kan ha en liten leilighet.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #17 Skrevet 6. september 2019 Kongsberg har vel et aktivt kulturliv og er bare litt over en time fra Oslo med tog. Det er også kaldt om vinteren så bra med skisenter og sikkert langrenn. Anonymkode: 13155...514
AnonymBruker Skrevet 11. september 2019 #18 Skrevet 11. september 2019 On 9/5/2019 at 11:30 AM, multe said: Ja, Ullensaker er vel 6. DÅRLIGSTE kommunen for ungdom å vokse opp i, i hele Norge. Sier jo sitt. Jessheim har blitt et skikkelig møkkasted siden jeg vokste opp. Man får heller ikke bolig her på Jessheim for under 3 mill, så sant man ikke kan ha en liten leilighet. nei men hun vil jo jobbe med barn som har der vanskelig, og da er Ullensaker må være topp. 🤪 jeg ville anbefalt Drammen. Anonymkode: c3eb7...421
Munchlax Skrevet 12. september 2019 #19 Skrevet 12. september 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: nei men hun vil jo jobbe med barn som har der vanskelig, og da er Ullensaker må være topp. 🤪 jeg ville anbefalt Drammen. Anonymkode: c3eb7...421 Haha, ja, da har hun litt å ta tak i😂
AnonymBruker Skrevet 13. september 2019 #20 Skrevet 13. september 2019 Byene rundt Mjøsa da. Ingen som nevner de 😉 Anonymkode: 120d1...386 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå