Gjest Devana i.i. Skrevet 14. mai 2005 #1 Del Skrevet 14. mai 2005 Nå har jeg tatt første posen :o Trodde ikke det skulle smake sååå fælt! Fikk jo brekningsfølelse. Nå venter jeg bare på en reaksjon fra magen da Men det jeg lurte på til dere som har prøvd dette, ble du sittende VELDIG lenge på do? :-? Og var det noe vondt? Og sist, men ikke minst, ble du kvalm? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2005 #2 Del Skrevet 14. mai 2005 Nå har jeg tatt første posen :o Trodde ikke det skulle smake sååå fælt! Fikk jo brekningsfølelse. Nå venter jeg bare på en reaksjon fra magen da Men det jeg lurte på til dere som har prøvd dette, ble du sittende VELDIG lenge på do? :-? Og var det noe vondt? Og sist, men ikke minst, ble du kvalm? Tok første posen i går, og ja det er fryktelig fæl smak. Gled deg til blanding av rød grapefruktjus og olivenolje! (den var faktisk lettere å få ned enn C24, og smakte bedre - utrolig, men sant) Er ikke kvalm (men jeg brakk meg når jeg skulle ha det i meg), og har ikke vondt i magen. Løper endel på do, men ikke værre enn at jeg er helt som vanlig. Har kun spist salat og drukket vann, og det er kipt. Håper virkelig det er verdt det... Føler meg skrekkelig sunn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devana i.i. Skrevet 14. mai 2005 #3 Del Skrevet 14. mai 2005 Har nå tatt nr 2, men det funker jo ikke jo :veldigsur: Har vært på do en gang bare, så vidt det var Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 14. mai 2005 #4 Del Skrevet 14. mai 2005 Du får skrive et nytt innlegg her i natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devana i.i. Skrevet 14. mai 2005 #5 Del Skrevet 14. mai 2005 Det stod nå at man skulle få sove fra kl. 23.00, men om dette utsettes så jævlig lenge blir jeg nok oppe i natt ja :cry: Dette var en dum ide... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 14. mai 2005 #6 Del Skrevet 14. mai 2005 Skal man ikke starte slike kurer på morgenen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2005 #7 Del Skrevet 14. mai 2005 Nei, man skulle starte kl 17.00 stod det... Men forresten, bare å glemme det jeg sa..Det funket allikevel, bare tok lengre tid enn jeg trodde Au... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 14. mai 2005 #8 Del Skrevet 14. mai 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2005 #9 Del Skrevet 14. mai 2005 Du får skrive et nytt innlegg her i natt. Eller i morgen tidlig kl 0600 Når du står der i halvsvima på kjøkkenet og skal mikse deg en deilig oppkvikkende helsedrikk....... Og må løpe på do etter på....... (dette gjør jeg aldri igjen, hehehe) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devana i.i Skrevet 14. mai 2005 #10 Del Skrevet 14. mai 2005 Deilig, en liten pause.. Dette var verre en forventet ja... Fikk du se/kjenne noen virkning av denne kuren tuppeliten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2005 #11 Del Skrevet 14. mai 2005 Deilig' date=' en liten pause.. Dette var verre en forventet ja... Fikk du se/kjenne noen virkning av denne kuren tuppeliten?[/quote'] Ikke annet enn at magen går innover, virkelig langt innover... Jeg ligger bare en dag før deg, så det er vel litt tidlig å si Men en ting kan jeg love deg; Aldri mer!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devana i.i. Skrevet 14. mai 2005 #12 Del Skrevet 14. mai 2005 Aldri mer nei! Dette var fæle saker :o Merker ikke noe på magen engang enda jeg, den er bare oppblåst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 15. mai 2005 #13 Del Skrevet 15. mai 2005 Er det slik at man må stå opp om natten for å gå på do, og forstyrrer det nattesøvnen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nella Skrevet 15. mai 2005 #14 Del Skrevet 15. mai 2005 Jeg stod ikke opp på natta da jeg tok kuren. "Varer" frem til 23 omtrent på kvelden står det på pakkningsvedlegget. Men det smaker verre enn alt annet jeg har smakt i hele mitt liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devana i.i. Skrevet 15. mai 2005 #15 Del Skrevet 15. mai 2005 Jeg måtte slutte midt i kuren, satt oppe hele natta og hadde diare og kastet opp! :cry: Det var noe jeg reagerte på i den kuren. Satt på do fra kl 20.00 til 05.00, uten å kunne gå av :oops: Var ikke sånn jeg trodde den skulle funke Gikk ned 4 kilo bare av to pakker og den olivenoljeblandingen i tillegg, men jeg orket ikke mer. Det stod ikke noe om å kaste opp på bruksanvisningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. mai 2005 #16 Del Skrevet 16. mai 2005 Jeg måtte slutte midt i kuren, satt oppe hele natta og hadde diare og kastet opp! :cry: Det var noe jeg reagerte på i den kuren. Satt på do fra kl 20.00 til 05.00, uten å kunne gå av :oops: Var ikke sånn jeg trodde den skulle funke Gikk ned 4 kilo bare av to pakker og den olivenoljeblandingen i tillegg, men jeg orket ikke mer. Det stod ikke noe om å kaste opp på bruksanvisningen. 4kg??? I LIKE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. mai 2005 #17 Del Skrevet 16. mai 2005 4kg??? I LIKE!!! Du ER smart nok til å skjønne at dette vekttapet kommer fordi tarmene tømmes helt, akkurat som hvis du har en alvorlig magesyke? I løpet av to dager maks er kiloene tilbake. Eller er du enda dummere enn utsagnet gir inntrykk av? I så fall kan jeg anbefale en skikkelig billig variant: Drikk Zalo! Funker garantert på samme måte som den Devana beskriver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. mai 2005 #18 Del Skrevet 16. mai 2005 Du ER smart nok til å skjønne at dette vekttapet kommer fordi tarmene tømmes helt, akkurat som hvis du har en alvorlig magesyke? I løpet av to dager maks er kiloene tilbake. Eller er du enda dummere enn utsagnet gir inntrykk av? I så fall kan jeg anbefale en skikkelig billig variant: Drikk Zalo! Funker garantert på samme måte som den Devana beskriver Det er meg du retter din "konstruktive" kritikk til, jeg tenker 4kg avfall-som høres veldig bra ut! Ikke som 4kg ned i vekt, men få ut 4kg dritt...Veldig imponert over besvarelsen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 16. mai 2005 #19 Del Skrevet 16. mai 2005 Jeg er litt skeptisk til slike rensekurer, for jeg innbiller meg at kroppen har en naturlig selvrensende funksjon, til tross for hva produsentene måtte hevde. Da er jeg redd slike kurer kan forstyrre bakteriebalansen i tarmen, som har sin funksjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå