Gå til innhold

Hvordan gå raskt ned i vekt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg er en vektløfter, i vektløfting er det vektklasser. Har et stevne om 3 dager, må gå ned minst 3 kg! Trenger noen tips! 

Anonymkode: 17101...715

Skrevet

Du klarer ikke å gå ned 3 kg i løpet av 3 dager. Det er komplett umulig.

Hvis du prøver på det, risikerer du å ødelegge for deg selv under konkurransen ved å være underernært i dagene før. Kroppen yter ikke optimalt, du kan bli svimmel og føle deg slapp. Konkurransen blir da deretter.
Vektklassen kom vel ikke som plutselig informasjon for deg, at du da ikke har forberedt deg over lang tid kan ikke rettes opp med et skippertak nå på slutten. Mitt tips er å vente til neste konkurranse, og være forberedt på den heller! 

Anonymkode: cf745...92e

Skrevet

Fikk nettopp vite at jeg må gå i den klassen, så jo det kom som et sjokk. Har lett for å gå ned i vekt så 3kg på 3 dager er ikke umulig, da det er gjort før. Må gå i den klassen slik at det skal bli lettere på konkurransen, så formen har ingenting å si, må bare løfte noen vekter. 

Vil ha tips til senere stevner ikke bare til dette stevnet. 

Skrevet

Haha! Din eneste mulighet er vel å bli skikkelig dehydrert samt ikke spise noe og ta klyster. I tillegg klippe håret, neglene og barbere kroppen.

Anonymkode: 26a22...1cc

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha! Din eneste mulighet er vel å bli skikkelig dehydrert samt ikke spise noe og ta klyster. I tillegg klippe håret, neglene og barbere kroppen.

Om du ikke skal svare seriøst så trenger du ikke å kommentere:)

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om du ikke skal svare seriøst så trenger du ikke å kommentere:)

Jeg mente faktisk svaret. 

• Liker 1
Skrevet

Faste og lakserende bør vel fungere, men direkte sunt er det ikke akkurat, og hemmer antakeligvis prestasjonen.

Anonymkode: 84cc7...e52

Gjest WhisperingWind
Skrevet

Veldig lett mat 2 dager før og faste og badstue dagen før innveiing. 

Gjest WhisperingWind
Skrevet (endret)
På 1.9.2019 den 16.57, AnonymBruker skrev:

Du klarer ikke å gå ned 3 kg i løpet av 3 dager. Det er komplett umulig.

Hvis du prøver på det, risikerer du å ødelegge for deg selv under konkurransen ved å være underernært i dagene før. Kroppen yter ikke optimalt, du kan bli svimmel og føle deg slapp. Konkurransen blir da deretter.
Vektklassen kom vel ikke som plutselig informasjon for deg, at du da ikke har forberedt deg over lang tid kan ikke rettes opp med et skippertak nå på slutten. Mitt tips er å vente til neste konkurranse, og være forberedt på den heller! 

Anonymkode: cf745...92e

Tull. Nesten alle kutter vekt dagene før innveiing. Spesielt kampsport utøvere, fitness og vektløftere. Mange kutter langt mer enn 3 kg bare dagen før innveiing. Badstu og null mat og selvsagt at de har går på strikt diett ukene før. 3 kg kan jeg til og med jeg klare på et par dager om jeg virkelig vil. En solid bæsj, faste og badstue gjør susen. Jeg kan veie over et halvt kilo mindre bare før og etter dobesøk.

Endret av WhisperingWind
Skrevet
4 timer siden, WhisperingWind skrev:

Tull. Nesten alle kutter vekt dagene før innveiing. Spesielt kampsport utøvere, fitness og vektløftere. Mange kutter langt mer enn 3 kg bare dagen før innveiing. Badstu og null mat og selvsagt at de har går på strikt diett ukene før. 3 kg kan jeg til og med jeg klare på et par dager om jeg virkelig vil. En solid bæsj, faste og badstue gjør susen. Jeg kan veie over et halvt kilo mindre bare før og etter dobesøk.

Endelig noen som forstår!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...