Gå til innhold

Svare på sex annonse

Anbefalte innlegg

Gjest Ranveig
Skrevet

Har noen her inne noen svart på sex annonse noen gang. Jeg vurderer det, men ønsker svar fra noen her inne som kanskje her erfaring med det.

Fant en annonse på Dagbladet, der en handikappet mann ønsker nærhet og sex.

Har lyst til å hjelpe han med det, synes det er spenning med det, det er derfor jeg vil prøve.

Er jeg helt på jordet som vil gjøre dette, er det andre som kunne tenkt seg å gjort det samme, enten for hjelpe, spenningen, eller at du vil tjene pemger på det.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet
Har noen her inne noen svart på sex annonse noen gang. Jeg vurderer det, men ønsker svar fra noen her inne som kanskje her erfaring med det.

Fant en annonse på Dagbladet, der en handikappet mann ønsker nærhet og sex.

Har lyst til å hjelpe han med det, synes det er spenning med det, det er derfor jeg vil prøve.

Er jeg helt på jordet som vil gjøre dette, er det andre som kunne tenkt seg å gjort det samme, enten for hjelpe, spenningen, eller at du vil tjene pemger på det.

Her annonsen.

Mine annonser:

Ønsker meg kosedame

Jeg er mann på 37 år som savner en dame som kan gi meg varme, nærhet, og mye kos.

Er det noen som tør å prøve noe nytt, nemlig ha sex med en rullestolbruker lam fra livet og ned.

Dette må jo være noe å utforske for dere damer, som har prøv det meste og har

Lyst til å prøve noe nytt innen sex.

Om meg selv, har en muskløs overkropp, fint utsende med pene hvite tenner som

Smiler i mot deg når du ser meg.

Om det er slik at dere ønsker betaling, har jeg bra med økonomi så det er ikke noe problem.

Bor i Østfold.

Venter spendt på svar fra deg.

Rediger annonsen Slett annonsen

Skrevet

Problemet deres er at begge to er gjest så dere kan ikke svare hverandre.... =(

Skrevet

Har du lyst så hvorfor ikke? Regner med at du er voksen og klarer ta egne valg og stå for dem?

• 12 år senere...
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, Leiadenrare skrev:

:alice:

Du tok deg jobben med å søke opp en 13 år gammel tråd, og dette er det beste du kom på?? 

Anonymkode: 77e71...ed1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Shiet, en retro tråd!

Anonymkode: 11464...d23

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...