AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #1 Skrevet 1. september 2019 Jeg bare lurer litt på hvordan det er. Jeg vet at noen aseksuelle er i romantiske forhold, men jeg har alltid tenkt at det må vel passe best om begge er aseksuelle i så fall. Har Har de sex med partner selv om de ikke tenner på det selv? Er de åpen om å være aseksuell når du begynner et forhold med noen? Jeg hadde blitt ganske skuffet hvis jeg fant ut at en person jeg hadde begynt et romantisk forhold med ikke ville ha sex med meg, eller at de ikke nøt det selv om vi hadde sex i lag. Anonymkode: f2e66...004
SardintrollReturns Skrevet 1. september 2019 #2 Skrevet 1. september 2019 Jeg har ei venninne som er aseksuell, og hun er i et forhold. Om typen er aseksuell også vet jeg ikke, men det ser ut til å funke for dem iallefall. Jeg hadde definitivt ikke klart å dele livet med en aseksuell, hadde blitt utrolig stusselig. 2
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #3 Skrevet 1. september 2019 20 minutter siden, SardintrollReturns skrev: Jeg har ei venninne som er aseksuell, og hun er i et forhold. Om typen er aseksuell også vet jeg ikke, men det ser ut til å funke for dem iallefall. Jeg hadde definitivt ikke klart å dele livet med en aseksuell, hadde blitt utrolig stusselig. Ja, jeg tenker også slik. Jeg har veldig lyst på en partner som har lyst på meg seksuelt, og som gjerne skjønner tenningsmønsteret mitt. Selv om partner er aseksuell, så betyr ikke det at partner ikke har lyst til å gi deg seksuell nytelse, spesielt hvis de er glad i deg og vil at du skal ha det bra, men det er jo bedre å nyte det sammen. Jeg møtte en gang en lesbisk som sa at hun hadde et veldig rart forhold til sex. Hun ga sin partner nytelse, og hun likte det, men hun greide ikke å komme seg eller få noe nytelse av at noen andre tok på henne. Anonymkode: f2e66...004
SardintrollReturns Skrevet 1. september 2019 #4 Skrevet 1. september 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg tenker også slik. Jeg har veldig lyst på en partner som har lyst på meg seksuelt, og som gjerne skjønner tenningsmønsteret mitt. Selv om partner er aseksuell, så betyr ikke det at partner ikke har lyst til å gi deg seksuell nytelse, spesielt hvis de er glad i deg og vil at du skal ha det bra, men det er jo bedre å nyte det sammen. Jeg møtte en gang en lesbisk som sa at hun hadde et veldig rart forhold til sex. Hun ga sin partner nytelse, og hun likte det, men hun greide ikke å komme seg eller få noe nytelse av at noen andre tok på henne. Anonymkode: f2e66...004 Det hjelper selvsagt om en aseksuell partner allikevel gjør det de kan for å tilfredsstille deg, og funker det er det fint. Jeg vet dog ikke om jeg hadde klart det, å vite at h*n ikke fikk noe ut av det, blir litt som å se en film jeg liker mens partneren "holder ut" mens de egentlig kjeder seg.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #5 Skrevet 1. september 2019 Kjenner ingen som er aseksuell. Kunne selv aldri vært med noen som var det, da jeg selv er veldig glad i sex.😊 Anonymkode: 03e1d...b36 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #6 Skrevet 1. september 2019 En venninne av meg er aseksuell, hun har fått barn med mannen sin men hun sier til meg at de ikke har hatt sex på årevis. Men hun suger han jevnlig, fordi hun liker at han nyter selv om det ikke pirrer henne på noen måte. Hun er bare veldig glad i sin mann. Men har overhodet ikke noe trang til sex, hverken med ham eller andre. Vel, nå vet jeg ikke om det er riktig terminologi for aseksuell, men hun kaller seg selv det. Anonymkode: 25ea8...7e5
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #7 Skrevet 1. september 2019 Jeg er, men så er jeg ikke i forhold heller da. Ligger ikke med noen. Anonymkode: 58673...9dd 2
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #8 Skrevet 1. september 2019 Folk er forskjellige og da. At man ikke er noe særlig opptatt av eller har særlig behov for sex behøver ikke å bety at man er aseksuell. Anonymkode: edf1d...fe9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå