AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #1 Skrevet 1. september 2019 Stillingen sier lite om hva jobben går ut på, annet enn prsktisk drift, budsjettplanlegging, kostnadskontrolø etc. Hva vil kostnadskontroll si? Hva vil ansvar for kantine si? Sette opp ukesmemy osv? 🤷🏼♀️ Anonymkode: 8140a...470
Butternut Skrevet 1. september 2019 #2 Skrevet 1. september 2019 (endret) Vil tro det er daglig ansvar for kantine, altså lage mat/lunsj evt bare sette frem lunsj, spørs hvor stor kantina er, renhold og noe kundekontakt, spesielt hvis det er kasse. Handle mat i henhold til gitt budsjett, bare være obs på hva du bruker penger på og hvor mye. Kan godt være oppsett av ukesmeny også med mindre man er veldig kreativ der og da. Endret 1. september 2019 av Butternut
Zienna Skrevet 1. september 2019 #3 Skrevet 1. september 2019 Kostnadskontroll vil si at du føler med hver måned om hvordan du ligger an i forhold til budsjettet. Videre at du iverksetter tiltak/gjør noe når du ser at det ikke går så bra økonomisk. Di vil helt sikkert få opplæring i dette først, og så bistand fra en økonomisk rådgiver i det løpende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå