Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt dette i dag. Noen andre som har dette produkt? Det ser neste ut som en liten deo :ler:

Det skal lager en unsynlig beskyttelse mot gnagsår. Jeg har en tendens å ha problemer med akkurat det så jeg håper at produkten hjelper.

Dyrt var det heller ikke. 59 kr!

Skrevet

Jeg så det, men kjøpte ikke. Tenkte det kanskje ikke vil fungere om man har strømper på. Dessuten tror jeg man oppnår samme effekten med litt matolje eller margarin (uten at jeg har tenkt å prøve :P ); poenget er jo at det blir en glatt overflate og null friksjon mellom sko og hæl.

Det skulle vel ikke brukes på allerede oppståtte gnagsår heller, det er kun et forebyggende produkt.

Skrevet

Jeg bruker det mye når jeg går i fjellet el., og det fungerer vanligvis greit - bare husk å varme det godt i hendene før du legger på, så det sitter best mulig.

Skrevet

Jeg har brukt compeed en eneste gang, etter å ha fått en kjøttkake av et gnagsår på hælen. Min erfaring med dette plasteret kan oppsummeres i ett eneste ord:

FANTASTISK!!! :P

Geleen i plasteret la seg som en ny hud over det såre området, og liksom "oppslukte" såret. Dermed forsvant smerten med gnagsåret, og jeg kunne bruke sko uten å få vondt. Mens plasteret ligger der og beskytter såret, får det tid til å gro. Dette synes jeg var rett og slett suverent!

Gjest Gjesta
Skrevet

Dere snakker vel om to forskjellige ting her? Compeeds normale gnagsårplaster er helt fantastisk, men den stiften som beskrives er helt ny. Tipper den gjør området superglatt ved hjelp av noe silikonaktig som ikke glir like greit inn i huden som olje gjør.

Må nok prøve den neste gang jeg skal på apoteket.

Gjest Étoile
Skrevet

Jepp, stiften og plasteret er to helt forskjellige ting.

Plasteret er suverent, stiften er jeg ikke helt sikker på enda. Har brukt den en 3-4 ganger og vært gnagsår-fri, så tror den funker

Skrevet

Åh! Nå er jeg med!!! :ler:

Forsto ikke helt det du skrev om at det ligner en liten "deo", så jeg trodde du spurte om compeed plaster!

Stiften har jeg faktisk ikke hørt om, men det høres ut som en spennende nyhet! Glad det ikke er ofte jeg har gnagsår, uansett... :P

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg har et par ellers supre joggesko, som gir meg grusomme gnagsår på hælene hvis jeg ikke polstrer. Det høres ut som et klart testtilfelle for denne stiften...Hadde vært fint om den funket :wink:

Skrevet
Åh! Nå er jeg med!!! :ler:

Forsto ikke helt det du skrev om at det ligner en liten "deo", så jeg trodde du spurte om compeed plaster!

Samme her. :wink:

Gjest Gjest
Skrevet

De plastrene er ihvertfall helt utrolige. Kjenner ikkeno jeg når jeg har på sånn.

Men akkurat nå burde jeg vel plastret inn begge føttene med heldekkende "compeed-sokker", for jeg har gått i mange nye og vonde sko... :cry:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...