AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #1 Skrevet 1. september 2019 Nyskjerrig bare.... Du som er dominant og liker å dominere... er det turn on eller turn off hvis sub ikke er lydig eller gjør litt motstand??? Anonymkode: 70535...ab1
Girlygirl9 Skrevet 1. september 2019 #2 Skrevet 1. september 2019 Slike subs kaller seg oftest for brat, noen liker det og andre ikke. 2
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #3 Skrevet 1. september 2019 4 minutter siden, Girlygirl9 skrev: Slike subs kaller seg oftest for brat, noen liker det og andre ikke. Takk det var nytt ord for meg. Brat...🙈👍🏻👍🏻. Har prøvd å være sub... lydig som en retriever men som d fristet å teste grensene🙈🙈🙈 Anonymkode: 70535...ab1 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #4 Skrevet 1. september 2019 Dette spørsmålet får nok mer svar på sider som smil norge eller fetlife. Men ja, det kalles bratting, og er en kink mange liker, og andre ikke liker. Selv foretrekker jeg å være lydig, men kan bratte innimellom om jeg ser at min Dom er i humør til at det er ok Anonymkode: a450a...67c
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #5 Skrevet 1. september 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette spørsmålet får nok mer svar på sider som smil norge eller fetlife. Men ja, det kalles bratting, og er en kink mange liker, og andre ikke liker. Selv foretrekker jeg å være lydig, men kan bratte innimellom om jeg ser at min Dom er i humør til at det er ok Anonymkode: a450a...67c Ts får lite kontakt med folk på FetLife så derfor jeg fant på å spørre her? Anonymkode: 70535...ab1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå