Gå til innhold

Tar du den øverste avisen???

Tar du øverste avis?  

1. 1. Tar du øverste avis?

• Ja
      5
    • Nei
      43

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag hadde jeg gleden av å stå i en milelang kø i dagligvarebutikken - og så på alle de som tok en avis ut av stativet - og "ingen" tok øverte avis .. alle tok avis nr. to eller lenger ned i bunken.

Tar du øverste avis? .. og hvis ikke - hva er i så fall "feil" med den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tar ikke øverste avis. Har aldri gjort det og vet egentlig ikke hvorfor.

Skrevet

Jeg er litt dum sånn. Tar aldri det fremste ukebladet i bladhylla... Kjøper ikke aviser i løssalg, men hadde sikkert tatt nr. 2 eller 3... :ler::ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg tar avis nr 3 eller 4. Grunnen er at det er mange som kan ha tatt i den øverste avisen. Ser for meg en litt ekkel mann som smugleser litt i avisa. Som akkurat har pilla seg i nesa, eller klødd seg her eller der - slikker så på fingrene når han skal bla om..... :tunge1:

Gjest Gjesta
Skrevet

Tar alltid nummer 3, men har ingen som helst god grunn til hvorfor. Og hadde jeg hatt en grunn ville den neppe vært så god heller :roll:

Skrevet

Ja, jeg tar den øverste så fremt den ikke er ødelagt.

Skrevet

Tar ikke øverst fordi:

De øverste er ofte bladd i og med rifter. (Har selv jobbet i butikk emd aviser, og vet at de foreste lett går i stykker når man putter dem i stativet.

Gjest Emera
Skrevet

Tar ikke alltid den første, ihvertfall.

Jeg bryr meg ikke om at andre kan ha tatt i avisen eler noe sånt. Men den første avisa har en tendens til å mangle forskjellige bilag fordi noen har forsynt seg. Dette gjelder helst de store avisene med mange deler.

Så hvis jeg vet det er et bilag jeg har lyst til å lese, så tar jeg ikke den første avisa.

Gjest Anonymous
Skrevet

:ler: flott spørsmål!

Nope - jeg tar min Aftenposten ca midt i, dersom mulig :-)

Gjest Anonymous
Skrevet

Den første er alltid brettet og delvis ødelagt. Dermed tar jeg heller ikke nr. 2 og 3, for der har tydeligvis andre KG-brukere plasket rundt med sine fettede fingre.

Jeg tar alltid nr. 7.

Skrevet

Den første er sikkert allerede "brukt" og jeg vil ha et nytt produkt. Derfor tar jeg aldri den første i bunken.

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg sjekker etter at avisa er stiftet rett i bretten (lettest å lese da) og tar den første jeg finner som tilfredstiller kravet.

Skrevet

Jeg tar avis nr. 2 av en eller annen merkelig grunn.

Skrevet

Har brent meg på å ta den første (manglet Magasinet)!

Gjest Catwoman
Skrevet

Jeg tar aldri den øverste... hvorfor? jeg bare gjør det ikke...

Tar den nest nederste, :ler:

Skrevet
:hoho: Det har jeg også lagt merke til i butikken jeg jobber. Svært få tar den øverste avisen! Hadde nok ikke gjort det selv heller, tror jeg.
Skrevet
:hoho: Det har jeg også lagt merke til i butikken jeg jobber. Svært få tar den øverste avisen! Hadde nok ikke gjort det selv heller, tror jeg.

Bytt om sånn at den nest øverste blir liggende øverst! :wink:

Skrevet

Tar nr 3 eller 4...

Aldri den fremste avisen/ukeblad...

(egentlig så gjelder det mange varer)

:oops:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...