Gå til innhold

Caps bakfra på byen. Ja eller nei?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker dere om det? Eller er det best når man ikke har noe hodeplagg og bare styler håret?

Anonymkode: 7434e...762

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et hodeplagg hva har det å si for deg? La folk gjøre hva de vil. 

Anonymkode: c93ff...21f

• Liker 1
Skrevet

På kvinner ja, på menn nei hvis man er over 15... 

Anonymkode: e73f7...206

Skrevet

Caps bakfra...?

Anonymkode: 0c084...6e9

• Liker 5
Skrevet

Hva mener du med «på byen»? Når du skal ut på byen og feste lissom? Og hvor gammel er du/hvilke steder skal du på? 

Mange steder slipper ikke inn folk med caps og joggesko. Men spørs helt hvor du skal. Fritidsklubber for ungdom gjør vel det. 

Men caps på voksne er seriøst IKKE fint om man skal ut på byen. Alt til sin tid. 

Anonymkode: 57772...2b9

• Liker 7
Skrevet

Jeg syns caps er teit alle andre steder enn på stranda

Anonymkode: 2fbbf...d6f

• Liker 6
Skrevet

Ikke caps på menn!

Anonymkode: 88fc8...e01

Gjest Paramount
Skrevet

Caps bak fram er direkte teit. Kombinert med treningsbukse så er du kledd som en komplett dust. Men mange liker det, og det synes jeg er bare bra.

Skrevet

Har du langt ,fyldig hår ned til ørene med litt krøller, så ja 😻

Anonymkode: 0aa56...d9b

Skrevet (endret)

Caps bakfrem er skikkelig blodharry. 

Endret av EvaLena
  • Liker 5
Skrevet

Bare så mye nei, 100% nei. Nei over hele fjøla. Stort nei, type Klimabrøl stort nei! 

Anonymkode: 9c624...062

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor gå med skyggelue når man har den på feil vei? 

Skrevet

Regner med det er bak fram te mener. Det er nesten som å ha joggebukse eller fotballdrakt på byen.

• Liker 1
Skrevet

Hver gang jeg ser det tenker jeg at under capsen er stigende viker og/eller måne som eieren har store komplekser for.

Anonymkode: e9568...d7d

• Liker 2
Skrevet

Caps er blodharry, både på menn og kvinner! Ser bare dustete ut å gå med caps på byen 🙈 Bare nei

• Liker 1
Skrevet
15 minutter siden, smalls skrev:

Caps er blodharry, både på menn og kvinner! Ser bare dustete ut å gå med caps på byen 🙈 Bare nei

Caps har jo en funksjon dersom man bruker det i riktig setting, nemlig å blokkere sollys. 

Anonymkode: 284eb...679

Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Caps har jo en funksjon dersom man bruker det i riktig setting, nemlig å blokkere sollys. 

Anonymkode: 284eb...679

Jeg synes caps er blodharry uansett. Hva er riktig setting? Ute når det er sol? Hadde ALDRI vist meg i sentrum med caps :P

• Liker 2
Skrevet

Om du henger med kompiser, har på hettegenser og er under 20 år, helt greit, om du er heeelt skater kan du kanskje dra det til 25 år. Men henger med kompiser. Du går ikke med caps i noen retninger på pub, bar, spisested, fredagspils osv... Selv ikke som tyveåring. 

Anonymkode: b80c0...c5a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...