AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #1 Del Skrevet 1. september 2019 Har noen gåstaver liggende som aldri er brukt. Noen som bruker sånne? Er det bra? Anonymkode: 8a446...ee5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #2 Del Skrevet 1. september 2019 Ingen? Er vel blitt helt ut å bruke slike nå. 😂 Jeg får nå bare prøve selv og se om jeg liker det osv. Anonymkode: 8a446...ee5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #3 Del Skrevet 1. september 2019 Du får brukt kroppen på en helt annen måte med staver. Det er kjempebra Anonymkode: a2819...958 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #4 Del Skrevet 1. september 2019 Jeg bruker staver hver gang jeg er i skogen. Kan brukes ellers også, men jeg får mest utbytte av det i ulendt terreng. En bruker mange flere muskler og mere krefter med staver. Det blir stødigere å ta lange steg også. Forbrenner mere kalorier og kjenner det skikkelig i armer/skuldre/rygg hvis en tar ordentlig i som en skal. Jeg anbefaler det. Anonymkode: 476c3...b06 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #5 Del Skrevet 1. september 2019 Dessuten er det mere skånsomt for knærne når du går i bratt terreng med staver, særlig nedover. Anbefales! Anonymkode: d2e97...a2e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2019 #6 Del Skrevet 3. september 2019 Takk for svar! Brukte stavene i går for første gang. Var litt uvant og jeg har jo ikke helt teknikken inne. Men merket at jeg brukte armene og overkroppen mer. Kommer til å bruke de mer. 😊 Anonymkode: 8a446...ee5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2019 #7 Del Skrevet 3. september 2019 På 1.9.2019 den 12.24, AnonymBruker skrev: Har noen gåstaver liggende som aldri er brukt. Noen som bruker sånne? Er det bra? Anonymkode: 8a446...ee5 Det er bare tull. Du fucker opp balansen og det er vel nå type 10+ år siden man anbefalte alle uten balanseproblemer å heller ta ei økt med styrketrening i tillegg til normal gange (der en altså bruker den ekstremt viktige balansen). Anonymkode: 012b2...2ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 3. september 2019 #8 Del Skrevet 3. september 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er bare tull. Du fucker opp balansen og det er vel nå type 10+ år siden man anbefalte alle uten balanseproblemer å heller ta ei økt med styrketrening i tillegg til normal gange (der en altså bruker den ekstremt viktige balansen). Anonymkode: 012b2...2ee Jeg har ryggproblemer og fått beskjed om å bruke staver på lengre turer for å avlaste kroppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #9 Del Skrevet 1. november 2019 På 3.9.2019 den 9.11, AnonymBruker skrev: Det er bare tull. Du fucker opp balansen. Anonymkode: 012b2...2ee Nei, det er ikke tull. Dette virker uansett hvor lite trendy du syns at det er og man balanserer seg jo helt på egenhånd, selv om man har staver. Tvert i mot blir man sterkere i kroppen av stavgange eller løping i skogen. Anbefaler alle å skaffe seg staver eller å begynne å bruke dem de har stående. Anonymkode: 476c3...b06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå