AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #1 Skrevet 1. september 2019 Jeg bare lurer på hvordan hun kan se sååå bra ut, både under og etter graviditeten? Hun ser virkelig ut som en dronning! Er det noen her som har tips og triks på hvordan komme seg i form etter en fødsel? Husker da jeg var gravid med min første ble jeg ordentlig lubben, jeg måtte ha mat hele tiden, klarte nesten ikke å styre meg! Nå er jeg gravid med baby nummer to i uke 12 og vil gjerne høre litt tips om hva dere gjorde både under og etter graviditeten for å holde dere i form! Anonymkode: 47f02...5fb
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #2 Skrevet 1. september 2019 Genetikk og eventuelt livsstil. Jeg kjenner gravide som har levd usunt og stillesittende hele graviditeten, men som likevel ser ut som de aldri har vært gravide rett etter fødsel. Go figure. Spis sunt, næringsrikt og variert, beveg deg. Håp på det beste. Like normalt å ha slapp mage etterpå med masse strekkmerker, som å bli seg selv igjen. Anonymkode: 07e0b...5dd 14
HalldirV2 Skrevet 1. september 2019 #3 Skrevet 1. september 2019 Jeg vil tro det hjelper på å være i god form før graviditeten, og ellers ha en sunn livsstil. 6
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #4 Skrevet 1. september 2019 Genetikk dessverre. Anonymkode: 90676...39f 8
Gjest Mass Skrevet 1. september 2019 #5 Skrevet 1. september 2019 Noen grep du kan gjøre er å være aktiv, gå daglig på tur og spise normalt.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #6 Skrevet 1. september 2019 Fullamme Anonymkode: ef0ea...56b 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #7 Skrevet 1. september 2019 Hun trener mye, sikkert mange solide økter hver uke. Styrke og kondis. Du får ikke en så fast, definert og atletisk kropp uten trening og et disiplinert kosthold. Hun fortsetter antagelig med trening og sunn mat under svangerskap, og det gode grunnlaget gjør at hun raskt kommer tilbake til figuren. Litt gener spiller også inn så klart - hun er litt "gutteaktig" i fasongen (ikke kritikk, bare konstantering), som gjør at hun samler lite fett på hofter, rumpe og lår. Spørsmålet er jo om det er verdt å bruke så mye tid og krefter på kroppen. Med mindre du synes trening er veldig gøy, så vil jeg råde deg til å være fornøyd med din egen kropp, og heller satse på nok hverdagsmosjon slik at du holder vekta og er sånn passe stram. Å få en kropp som Jenny Skavlans vil kreve veldig målrettet og tidkrevende innsats som må vedlikeholdes konstant. Anonymkode: e0501...813 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #8 Skrevet 1. september 2019 Tipper hun har PT som både trener og setter opp kostholdsplan Anonymkode: d0b3b...db5 2
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #9 Skrevet 1. september 2019 Hun er naturlig tynn, alltid vært Anonymkode: fd47b...ea3 2
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #10 Skrevet 1. september 2019 Er nok litt gener. Jeg smatt selv tilbake i mine gamle klær etter to uker, og ser tilnærmet lik ut nå som jeg gjorde før svangerskapet. Anonymkode: c37a7...3c9 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #11 Skrevet 1. september 2019 Genetikk, ho har alltid vore slank. Samt livsstil, trening og generelt gode vanar kanskje? Urettferdig haha. Anonymkode: 29fbc...b20 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #12 Skrevet 1. september 2019 Gener er nok hovedgrunnen. Jeg har fått 2 barn på kort tid og det er ikke et spor etter graviditet på kroppen min. La på meg 16 og 20 kg i svangerskapet, alt ble borte etter få uker begge gangene. Jeg trener aldri og spiser akkurat det jeg vil. Fullamming hjelper også veldig mye. Anonymkode: 451ce...8f1 3
Anjatapinjata Skrevet 1. september 2019 #13 Skrevet 1. september 2019 Jeg er vant med å trene mye, men ble helt slutt på det når jeg gikk gravid. Kvalme og tidlig bekkenløsning så eneste jeg gjorde var å gå korte turer med hundene. Gikk opp 14kg som var borte igjen 10dager etter fødsel. Så er nok gener, hormoner, elastisitet i huden osv. Jeg ser ut som før jeg ble gravid.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #14 Skrevet 1. september 2019 Gener. Moren min ble 5 kg tynnere for hver unge, og jeg la på meg 17 kg, for så å gå ned 22 kg på 3 mnd. Søsteren min spratt også tilbake rett etter fødsel. Vi har alle fullammet on demand, til barna var over 2 år, og ser like fit ut etterpå. Vi spiser sunt, men trener ikke. Anonymkode: a226a...353
Arabella Skrevet 1. september 2019 #15 Skrevet 1. september 2019 (endret) Det er vel ikke regelen at kroppen blir mer eller mindre ødelagt etter svangerskap og fødsel? Jeg har født fem barn i løpet av åtte år, hadde ingen kroppslige forandringer. Ingen strekkmerker. Jeg hadde ikke tid til å drive med noen slags trening, så det var vel gode gener og et fornuftig kosthold som var å takke for det. Jeg var (relativt) ung da jeg fikk barna, hhv. 20, 21,22, nesten 25, 28 år. Det kan sikkert ha noe å si forat kroppen tar seg raskt inn igjen. Endret 1. september 2019 av Arabella Manglet et par bokstaver. 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #16 Skrevet 1. september 2019 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gener. Moren min ble 5 kg tynnere for hver unge, og jeg la på meg 17 kg, for så å gå ned 22 kg på 3 mnd. Søsteren min spratt også tilbake rett etter fødsel. Vi har alle fullammet on demand, til barna var over 2 år, og ser like fit ut etterpå. Vi spiser sunt, men trener ikke. Anonymkode: a226a...353 Altså fullammet til 6 mnd og ammet til over to år.. 😅 Anonymkode: a226a...353
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #17 Skrevet 1. september 2019 Jeg så lik ut som før graviditeten ganske umiddelbart etter. Nå er jeg gravid igjen i uke 22 og ser fortsatt helt lik ut, med unntak av magen selvfølgelig. Det er nok mest gener. Jeg har i hvert fall ikke fått noen trang til å spise mye mer enn før. Anonymkode: 9cde0...ed0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå