Gå til innhold

Joker med Joaquin Phoenix 4. oktober.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Nå kommer snart filmen Joker med Joaquin Phoenix. Har gledet meg helt siden jeg hørte om filmen og hovedrolleinnehaveren.  Ser at NRK gir filmen terningkast 6.  https://p3.no/filmpolitiet/2019/08/joker/

Norgespremieren er 4. oktober. 

Endret av Gjest
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle ønske Heath Ledger var i live og kunne spilt i denne filmen 

Anonymkode: 8914c...196

• Liker 2
Skrevet

Oj, den må jeg se!!! 

• Liker 2
Skrevet
18 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg tror JP har gjort en formidabel jobb, og det skulle ikke forbause meg om han har klart å uttrykke en mer kompleks karakter enn HL. Mye på grunn av manuset, men også fordi han er en svært god skuespiller. 

Anonymkode: f7c24...515

• Liker 2
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig i det. Men jeg er sikker på at Joaquin Phoenix  også vil gjøre en god jobb, han er en utrolig dyktig skuespiller.

Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg tror JP har gjort en formidabel jobb, og det skulle ikke forbause meg om han har klart å uttrykke en mer kompleks karakter enn HL. Mye på grunn av manuset, men også fordi han er en svært god skuespiller. 

Anonymkode: f7c24...515

Enig, i tillegg selv om jeg selvsagt skulle ønske at Ledger fortsatt levde  og at hans jokerkarakter var fantastisk så synes jeg det er fint det ble med den ene filmen. Kunstnerisk er det bedre å gi seg mens publikum ønsker å se mer. Det er også en av grunnene til jeg tror denne filmen med Phoenix blir bra. Phoenix har sagt han ikke ønsker å spille i en franchise og at han ønsket at filmen skulle ha et lavt budsjett slik han i mindre grad var avhengig av å gjøre filmen mest mulig kommersiell. 

Det er lages såpass mange superheltfilmer så synes det er fint at denne prøver å være litt annerledes. 

Anonymkode: 21a01...75b

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er lages såpass mange superheltfilmer så synes det er fint at denne prøver å være litt annerledes. 

Enig i dette, men traileren får den til å se såpass annerledes ut at jeg er usikker på om jeg kommer til å like den. The Dark Knight er en av favorittfilmene mine pga. Heath Ledger, og selvfølgelig Christopher Nolan.

• Liker 1
Skrevet

Når lederen av firerbanden (Birger) gir mer enn 4 må den være bra. 😊 Ikke mer enn Birgers fjerde sekser hittil i år.

Anonymkode: 427de...69d

• Liker 1
Gjest Familytree
Skrevet

Jeg er sikkert Joaquin Phoenix gjødde et great jobb i dette filmen!!👍

Skrevet
20 minutter siden, NBA said:

Enig i dette, men traileren får den til å se såpass annerledes ut at jeg er usikker på om jeg kommer til å like den. The Dark Knight er en av favorittfilmene mine pga. Heath Ledger, og selvfølgelig Christopher Nolan.

Meg du siterte. Er mulig jeg ikke kommer til å like den nye Joker-filmen, men det er jo prisen man må betale for å se en film som prøver på noe nytt. 

Anonymkode: 21a01...75b

Skrevet

Glede seg!!! :biggrin: 

• Liker 2
Gjest Gretagarbo
Skrevet

Jeg har ikke sett en eneste Batman-film, eller noe som har med The Joker å gjøre, så jeg var i utgangspunktet ikke interessert da jeg først hørte om denne. Så kom jeg tilfeldigvis over den første traileren på youtube og den gjorde såpass sterkt inntrykk på meg at jeg nå nærmest teller ned til filmen har premiere.

Dette framstår mer som en karakterstudie og en thriller, framfor en actionfylt superhelt-film (en sjanger jeg ikke er spesielt glad i). 

Skrevet

Åååå, gleder meg så. Er blodfan av Joaquin P.  Har sikker sett den siste traileren 7 ganger.

• Liker 2
Gjest Nimbus2000
Skrevet
9 minutter siden, SupaWoman skrev:

Åååå, gleder meg så. Er blodfan av Joaquin P.  Har sikker sett den siste traileren 7 ganger.

Det er en av grunnene til jeg gleder meg. Flere av Joaquin sine filmer har jeg sett flere ganger og håper på at dette også skal være en slik film. 

Skrevet

Joaquin gir alt, alltid. En av vår tids beste skuespillere. Og allsidig som bare det. Ser at regissøren Todd Phillips hovedsakelig bare har laget komedier tidligere, dette kan bli spennende. 

• Liker 3
Skrevet

Er Renee Zellweger med i filmen?

Skrevet
7 timer siden, NBA skrev:

Skjønner, men selv synes jeg det virket som om de ikke ønsket å avsløre for mye i traileren. Synes det er verre når det viser seg at traileren enten avslører for mye eller om den inneholder alle de beste scenene. 

Anonymkode: c5a2d...1e1

Skrevet

Joda, men følte den virket litt vel kunstnerisk.

Skrevet
3 timer siden, Fiskegrateng skrev:

Er Renee Zellweger med i filmen?

Det finner du ut hvis du googler eller bare sjekker på imdb.

Anonymkode: 14b9f...916

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det finner du ut hvis du googler eller bare sjekker på imdb.

Anonymkode: 14b9f...916

Veldig mange i dag finner det av en eller annen merkelig grunn lettere å skrive et innlegg på et forum enn å finne den enkle informasjonen på egenhånd...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...