Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lastet ned en hel CD fra WINMX, og hadde tenkt å brenne denne ut med Roxio/Easy CD creator. Men jeg får det ikke til å virke; programmet bare lukker seg hele tiden.

Går det ikke an å brenne hele CD'en samtidig?

Må jeg evt. dele filene - og hvordan gjør jeg evt. det?

Håper noen skjønner spørsmålene mine... :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kva format er musikkfilene i då? Mange mp3-filer? WMA? Ogg Vorbis? Eller heile albumet i ei stor fil - kva format?

Blir sikkert litt lettare å svara om me har litt detaljar om kva du har ;-)

Skrevet

Æh... :ler: Joda, du vet jeg er dataekspert, Crazee... :oops:

Det er mp3 filer! Hele CD'en er på 46,3 MB (48 562 379 byte).

Var jeg flink nå? :wink:

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Hvis du skal gjøre mp3 om til "vanlige" CD, kan du bruke windows media player, itunes, Nero o.s.v. til å brenne de ut.

Skrevet

Takk for hjelpen, Rattlesnake!

Har både mediaplayer og itunes, så nå fikk jeg det til!

Har aldri gjort det på denne måten før, bare åpnet brenneprogram og hentet filer.

:P

Skrevet

Jeg har aldri skjønt hvordan jeg gjør det med Media Playeren, jeg. Det funker ikke når jeg prøver.

Nero får jeg ikke til å laste ned, har bare vært med feil med de jeg har prøvd å laste ned.

Er det noen som har link til et annet brenneprogram jeg kan laste ned, som er gratis? Og lettvint? (Jeg er ikke noe ekspert på dette her...)

Skrevet
Jeg har aldri skjønt hvordan jeg gjør det med Media Playeren, jeg. Det funker ikke når jeg prøver.

...)

Har du prøvd dette; Hvis du har en mappe med musikk i på maskinen din, åpner den og ser i menyen til venstre, vil du se det står kopier elementer til lyd-cd?

Det funker greit.

Ellers vil jeg anbefale DC++ som nedlastingsprogram. Det er kjempebra og veldig enkelt når du kommer inn i det (som med det meste her i livet ja.. hehe) Her har jeg fått fatt i Nero, masse bra musikk og mye mer.

Lykke til :-)

Skrevet

Tusen takk, Cronos! Jeg lastet ned Burn4Free og det funket kjempefint og var veldig enkelt program!! :P

Takk takk, endelig skal jeg få litt bedre plass på maskina mi! :wink:

Skrevet

Bra at det funket! :)

MEN: LES HER:

http://www.jakeludington.com/ask_jake/2005..._burn4free.html

Det virker som Burn4Free kommer med noe reklame-program du ikke har lyst på!! (Beklager, jeg burde ha sjekket ut det på forhånd).

Anbefaler deg å avinstallere det programmet med EN GANG via Legg til/Fjern programmer. Det heter NavExcel.

Sorry. :oops:

Skrevet

Ingen fare, Cronos! Ingen skade skjedd! :wink: Man kan ikke alltid vite alt om alle programmene!! hehe..

Jeg har nå avinstallert NavExel og det var ikke noe problem i det hele tatt.

Så nå er alt som før, bortsett fra at jeg har et bra brenneprogram! :hoppe:

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Bruk ad-aware og spybot også til å renske opp evt. spy/adware som er igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...