AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #1 Skrevet 1. september 2019 Er det noen her inne som har vært borti noe lignende? I april i år fikk jeg akutt vondt på høyre side som kjennes ut til å være rundt eggstokk-området. Skal nevnes at jeg samtidig for første gang begynte sykle uten at det trenger ha noe med det å gjøre. Det var som noen skikkelig rev tak der nede. Smerten avtok etter jeg hadde hatt mensen. Fortsatt 4 måneder etter dette kan jeg kjenne antydninger mellom EL og mens, men nå kjenner jeg det mest som en slags strekk ned i låret spesielt etter mensen, og stikkinger i og etter eggløsning og frem til mens. Jeg har googlet meg ihjel i vent på å få komme til gynekolog (3 uker igjen), og både muskelknuter og cyster kommer opp i søkene. Menstruasjonen har også blitt kraftigere enn før. Tidligere blødde jeg nesten bare de tre første dagene. Nå blør jeg i 5. Jeg og min mann ønsker oss samtidig ett barn til og har prøvd dette i ett år. Vi har en fra før på 3 år. Jeg er 35 år. Redd for at disse smertene skal ha innvirkning på fertiliteten og være farlige. Noen som har erfart lignende? Blir takknemlig for svar. Anonymkode: b2e40...c2a
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #2 Skrevet 1. september 2019 Ville nok tatt en sjekk hos gynekolog, smerter pluss økt menstruasjon kan være en indikasjon på endometriose og cyste bør i alle fall utelukkes når dere prøver. Når dere i tillegg har prøvd i et år så er det veldig greit å få en utredning på dere begge. Anonymkode: 611a6...823
Prøver18 Skrevet 1. september 2019 #3 Skrevet 1. september 2019 Har det sånn og jeg har alle nedre organer vokst sammen med adheranser
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå