AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #1 Skrevet 1. september 2019 Det synes jeg. Dro faktisk på Rammstein konsert på Ullevål bare for å se han her. Sukk. Anonymkode: 15771...780 3
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #2 Skrevet 1. september 2019 Nei her var det for mye aggresjon til at jeg gadd å se på. Fant det avtennende i seg selv. Googlet et stillbilde og kan ikke si meg enig i at det er en av verdens kjekkeste menn. Anonymkode: 73716...08b
micromaya Skrevet 1. september 2019 #3 Skrevet 1. september 2019 Nei, det synes jeg ikke. Men så er det sjelden jeg finner glattbarberte menn spennende, så kanskje det hadde hjulpet med noen skjeggstubber. 😊
Hr. Aktiv Skrevet 1. september 2019 #5 Skrevet 1. september 2019 Litt morro at musikken til videoen er av Muse. 2
Rowan Skrevet 1. september 2019 #6 Skrevet 1. september 2019 Nå var jeg sikker på at det kom til å være bilde av en eller annen modell-fløtepus. Men det var jo faktisk en kjekk mann for en gangs skyld! Forresten synes jeg nesten alle i Rammstein er ganske kjekke 3
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #7 Skrevet 1. september 2019 Tja, i forhold til alder så tar han seg veldig godt ut syns jeg. Så blant alle 50+ åringene i verden, er han nok blant de kjekkeste jeg har sett. Anonymkode: fe9f8...9db
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #9 Skrevet 1. september 2019 1 time siden, micromaya skrev: Nei, det synes jeg ikke. Men så er det sjelden jeg finner glattbarberte menn spennende, så kanskje det hadde hjulpet med noen skjeggstubber. 😊 Liker egentlig ikke glattbarberte menn jeg heller. Men han her ser ikke glatt og fløtepus ut uansett, så da går det greit. Anonymkode: 15771...780 1
Jegerikkeminskyld Skrevet 1. september 2019 #10 Skrevet 1. september 2019 Synes han er kjekk ja, kanskje også fordi han er i min aldersgruppe 😂 Eneste negative er at jeg ikke heeelt har sansen for mannfolk som ser ut til å ha enda mindre kroppshår enn meg selv! @Hr. Aktiv Muse er da bra?!
TheGirlWhoWaited Skrevet 1. september 2019 #11 Skrevet 1. september 2019 Oh, yes - det er han - nesten helt oppe i ligaen sammen med Till 🙂
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #12 Skrevet 1. september 2019 Jaaaaa!! Jeg har en crush på Richard, og har hatt det i mange år. ❤️ Prøver alltid å stelle meg til høyre foran scenen på konsertene fordi det er hans plass. 😆 Eneste som står igjen nå er å få møte han!! 🙏🏼🤩 Anonymkode: e6cbe...fe5
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #13 Skrevet 1. september 2019 Nei syntes ikke det. Syntes ikke han var kjekk i det hele tatt. Anonymkode: 970b7...d43
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #14 Skrevet 1. september 2019 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jaaaaa!! Jeg har en crush på Richard, og har hatt det i mange år. ❤️ Prøver alltid å stelle meg til høyre foran scenen på konsertene fordi det er hans plass. 😆 Eneste som står igjen nå er å få møte han!! 🙏🏼🤩 Anonymkode: e6cbe...fe5 Det hadde vært en drøm å få møte han😍 Anonymkode: 15771...780
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #15 Skrevet 1. september 2019 Oi! Jeg hadde IKKE forventet at det skulle være RIchard Kruspe når jeg åpnet tråden! Så gøy! Richard er UTROLIG kjekk og jeg har alltid sett på han som en typisk vampyr. Han blir jo ikke eldre! Jeg er også fan av personligheten hans. Bare se noen intervjuer med han så ser du, han virker veldig omgjengelig og snill. Bra mann rett og slett. Jeg var også på konserten på Ullevål, det var min første konsert, men jeg var der ikke bare for å se han, jeg elsker jo hele bandet og musikken deres. Men av hele gjengen (og alle menn i verden) så er Till Lindemann den absolutt kjekkeste i mine øyne. Han er HELT perfekt. ❤️ Morsom og underholdende. Cheers Anonymkode: e4bb9...fd7 2
Arabella Skrevet 1. september 2019 #17 Skrevet 1. september 2019 (endret) Det er i underkant av fire milliarder mennesker av hankjønn på jorden. Jeg tviler sterkt på at denne personen er en av de kjekkeste. (Svar til HI) Endret 1. september 2019 av Arabella
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #18 Skrevet 1. september 2019 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oi! Jeg hadde IKKE forventet at det skulle være RIchard Kruspe når jeg åpnet tråden! Så gøy! Richard er UTROLIG kjekk og jeg har alltid sett på han som en typisk vampyr. Han blir jo ikke eldre! Jeg er også fan av personligheten hans. Bare se noen intervjuer med han så ser du, han virker veldig omgjengelig og snill. Bra mann rett og slett. Jeg var også på konserten på Ullevål, det var min første konsert, men jeg var der ikke bare for å se han, jeg elsker jo hele bandet og musikken deres. Men av hele gjengen (og alle menn i verden) så er Till Lindemann den absolutt kjekkeste i mine øyne. Han er HELT perfekt. ❤️ Morsom og underholdende. Cheers Anonymkode: e4bb9...fd7 Tror jeg har sett alle intervjuene som finnes med han. Og i tillegg til å være kjekk, så virker han som en bra mann ja😊 Anonymkode: 15771...780
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #19 Skrevet 1. september 2019 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oi! Jeg hadde IKKE forventet at det skulle være RIchard Kruspe når jeg åpnet tråden! Så gøy! Richard er UTROLIG kjekk og jeg har alltid sett på han som en typisk vampyr. Han blir jo ikke eldre! Jeg er også fan av personligheten hans. Bare se noen intervjuer med han så ser du, han virker veldig omgjengelig og snill. Bra mann rett og slett. Jeg var også på konserten på Ullevål, det var min første konsert, men jeg var der ikke bare for å se han, jeg elsker jo hele bandet og musikken deres. Men av hele gjengen (og alle menn i verden) så er Till Lindemann den absolutt kjekkeste i mine øyne. Han er HELT perfekt. ❤️ Morsom og underholdende. Cheers Anonymkode: e4bb9...fd7 Till er forresten absolutt ikke verst han heller nei😊 Anonymkode: 15771...780
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #20 Skrevet 1. september 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Till er forresten absolutt ikke verst han heller nei😊 Anonymkode: 15771...780 Nei, han er drømmemannen min, hehe. Anonymkode: e4bb9...fd7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå