AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #1 Skrevet 1. september 2019 Har hatt treningsfri i 3 dager nå, er så jævlig rastløs, litt grinet også.. hvordan komme igjennom hele uka med treningsfri? trener mente at ettersom vi har trent 8 uker på et tungt program så trenger jeg 1 hvile uke før vi går videre.. han mener at det skal hjelper med søvnen min også, har sovet litt dårlig siste uka😰 må jeg vente så lenge? Holder det ikke med noen dager? Anonymkode: ff7db...49b
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #2 Skrevet 1. september 2019 Ingen svar? Anonymkode: ff7db...49b
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #3 Skrevet 1. september 2019 Gå tur i skog og mark? Anonymkode: 59e04...660 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #4 Skrevet 1. september 2019 Hva har dette temaet under barn og familie å gjøre? Anonymkode: bb8ee...1ec 1
Gjest Forumhei Skrevet 1. september 2019 #5 Skrevet 1. september 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva har dette temaet under barn og familie å gjøre? Anonymkode: bb8ee...1ec Betyr fint lite😊 KG er KG og ost er ost.
Belima Skrevet 1. september 2019 #6 Skrevet 1. september 2019 https://www.vg.no/forbruker/helse/i/lG9mL/en-av-ti-kan-vaere-treningsavhengig 1
skruf Skrevet 1. september 2019 #7 Skrevet 1. september 2019 Selv om du ikke skal trene på ei uke så kan du vel gå tur? Ta deg noen skikkelige lange turer, særlig fjelltur hvis du har mulighet til det, det hjelper på både rastløshet og søvn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå