AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #1 Skrevet 1. september 2019 På grunn av psyken har jeg nødt til å finne meg en jobb jeg kan takle. Jeg klarer ikke ha ansvar for liv, og det er det jo i de fleste jobber i dette yrket. Har erfaring fra hjemmesykepleie, psykiatri og sykehjem - alle disse plassene er det jo akuttsituasjoner som krever veldig mye av en som person. Dette visste jeg jo når jeg startet jobben, men på grunn av en depresjon har jeg innsett at jeg ikke takler presset. Jobb på f.eks. poliklinikk kan jeg vel se langt etter. Er det noen andre plasser? Tenker kanskje på boligfelleskap, men mange av pasientene her er jo også veldig syke.. Ellers har jeg hørt NAV kan være noe, men her er det også mye ansvar. Samme med nattstilling hvor det er roligere, men samtidig alt for mye ansvar Huff dette er vanskelig, og jeg er nyutdannet i tillegg. Setter virkelig pris på alle svar! Anonymkode: dab63...a4d
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #2 Skrevet 1. september 2019 Helsesøster på skole eller sykepleier innen bedriftshelsetjenesten. Anonymkode: 334ad...c4a
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #3 Skrevet 1. september 2019 Undskyld, men dig havde jeg ikke orket at have som kollega. Forventer du at kunne jobbe som sykepleier og få samme lønn uten at have det ansvar en sykepleier har. Jeg er selv utdannet sykepleier og jeg ville ikke jobbe i lag med en som skulle slurve under den jobb som nu engang er fordi man ikke klarer å have ansvar. Så må du jo være voksen nok til å finde dig noe annet å gjøre. Anonymkode: 93b73...7ad 10