Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2005 #1 Skrevet 14. mai 2005 Jeg leter etter en gammel (?) dancelåt som går omtrent slik; Amazing world, amazing time (?) Refreng: Be my bad boy.. (Så kan jeg ikke mere ) Jeg vil også ha tips til DANCE og TECHNO låter som fenger, jeg er i partymood!
Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2005 #2 Skrevet 14. mai 2005 Jeg liker Gigi D'agostino! Spesielt "I'll fly with you Infernal sin remix av "from Paris to Berlin" Leila K sin "Electric" åh har jo så mange men nå fikk jeg jernteppe.... kommer tilbake
Laina Skrevet 14. mai 2005 #3 Skrevet 14. mai 2005 Armin van bureen: MyMyMy. Det er skikkelig happy-låt.
lene24 Skrevet 15. mai 2005 #4 Skrevet 15. mai 2005 selv elsker jeg happy dance låter; og da kan jeg anbefale: * erika - i don't know * Groove coverage låter * Helena Paparizou - My number one * SODA - Here I am * Joee - Angel * The underdog project - saturday night * Mark oh - let this party never end * Masterboy - I need a lover tonight * Verona -neysi sam * Molella - love lasts forever * Mustafa sandal - all my life * Musikk feat. John Rock - Love changes everything * Mustafa sandal - Gel askim * Novaspace - beds are burning * Planet funk - the switch * Rimini project - a day in the sun * Summer love - remember * Sunset strippers - falling stars * disco boys - for you * Preziozo - tell me why * Fantasy project - fall in love * Candee jay sanger * Caramell - dynamitt * Caramell - spelar ingen roll * Carola - I believe in love * DDR - Bumble bee * Wyclef Jean - dance like this * Dj Bobo- Amazing life * Dj lasha - Uh lal la la * Double you - everything i do * Double you - Please don't go ellers kan jeg anbefale deg å søke på albumene "puroeuro.com" - Der ligger det mye interessant dance musikk! I tillegg anbefaler jeg deg følgende webside: www.eurokdj.com
lene24 Skrevet 15. mai 2005 #5 Skrevet 15. mai 2005 sangen du leter etter høres ut som Dj Bobo - Amazing life....
lene24 Skrevet 15. mai 2005 #6 Skrevet 15. mai 2005 den andre sangen tror jeg er cascada - bad boy...
Gjest Anonymous Skrevet 15. mai 2005 #7 Skrevet 15. mai 2005 Tusen takk lene24! :dagensrose: Kjempesnilt :D
Gjest Anonymous Skrevet 15. mai 2005 #9 Skrevet 15. mai 2005 Dette er feeet musikk det... Jean roch - can you feel it 2004 Aventura - obsession dance remix Soul rebels feat.Lisa Millet - Ill be good Tigra - after dark Poker pets feat.Nate James - lovin you Den er såå bra!! David Morales - here i am Freemasons - love on my mind Bob sinclair - I feel for you Hardsoul - back together 100% - just cant wait Dj destiny - whats up Party pimpz - holiday 2005 Kaskade - feeling the night Anna Vissi - call me Black rock feat. Debra Andrew - blue water c-sixty four - on a good thing coco bongo- burning sunshine Deepest blue - give it away DJs at work - your love Gigi D`agostino - fly with you, another way, la passion cleptomaniacs - all i do Bodyrockers - i like the way Ian van dahl - inspiration Jupiter ace - 1000 years Kaskade -everything Lnm project - everywhere The underdog project - miami, remember Mohito feat.Howard Jones - slip away Planet funk - the switch, chase the sun, inside all the people Punjabi Mc - hai hai shapeshifters - lolas theme, back to basics solitaire - you got the love stonebridge feat.Therese - take me away the discoboys - for you the boogie pimps - somebody to love The attic - destiny Uniting nations - you and me Du må seriøst laste ned alle disse, alle er såååå bra!!
Gjest Anonymous Skrevet 15. mai 2005 #10 Skrevet 15. mai 2005 den andre sangen tror jeg er cascada - bad boy... Tittelen er bad company
lene24 Skrevet 16. mai 2005 #11 Skrevet 16. mai 2005 tror du får den opp uansett, da jeg lasta den ned het den bad boy, men ser også at det er en som heter bad company:)
Gjest Anonymous Skrevet 16. mai 2005 #13 Skrevet 16. mai 2005 Også "gamlesangen" DJs @ Work - Fly With Me (To The Stars) Cascada - Miracle Pont Aeri - Flying Free Neo Cortex - Elements Luka - To Nem Ai Black Mamba - I Like To Move It Pont Aeri - Take A Trip Bonkers - Butterfly DJ Yoeri - Fuck On Cocaine Visa - Gave You My Love Scott Majestik - The Devil Scott Brown - Turn Up The Music Pont Aeri - Como Camaron (Version Maquina) United In Dance - Shining Down Scott Brown - Pain Till I Die Ultrabeat - Pretty Green eyes Kevin Energy & Yoshi - Heaven & Hell Liten brainstorm, kommer tilbake med flere
Rio Skrevet 16. mai 2005 #14 Skrevet 16. mai 2005 Armin van bureen: MyMyMy. Det er skikkelig happy-låt. For ordens skyld; Arman Van Helden
lene24 Skrevet 16. mai 2005 #15 Skrevet 16. mai 2005 Eller Armand Van Helden hvist man skal være pirkete
Gjest She Skrevet 16. mai 2005 #16 Skrevet 16. mai 2005 lene24: Ser ut som vi har ganske lik musikksmak Det er kanskje deg jeg burde spørre når jeg vil utvide dance/techno/trance listen min?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå