Gå til innhold

Hva gleder du deg mest til?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det jeg gleder meg mest til i bryllupet vårt er:

- Å komme inn i kirken - til tonene av den nydelige inngangsmusikken vi har valgt - pyntet med flott frisyre, proff makeup, nydelig bukett og kjole! Og se min kjære som står der oppe ved alteret og møter mitt blikk... :hjerte:

- Den fantastiske middagen vi skal ha - som vi har lagt stor vekt på, og ikke minst kaken til slutt! :sikle:

- Å feire denne store dagen med de vi er mest glad i. :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det jeg gleder meg mest til er nok å komme inn i kirne og se min kjære stå framme ved alteret. Tror nok jeg kommer til å bli ganske rørt.... :)

Skrevet

Jeg gleder meg mest til feire min 1-årsbryllupsdag - dagen etter du har giftet deg, The Bride :tunge1:

Neida, i bryllupet vårt var det støre høydepunktet å gå inn i kirken :wink:

Skrevet
Det jeg gleder meg mest til i bryllupet vårt er:

- Å komme inn i kirken - til tonene av den nydelige inngangsmusikken vi har valgt - pyntet med flott frisyre, proff makeup, nydelig bukett og kjole! Og se min kjære som står der oppe ved alteret og møter mitt blikk... :hjerte:

- Den fantastiske middagen vi skal ha - som vi har lagt stor vekt på, og ikke minst kaken til slutt! :sikle:

- Å feire denne store dagen med de vi er mest glad i. :klem:

Tror vi har hatt en slik tråd tildigere... Men jeg signerer bare her jeg! :Nikke:

Skrevet

Hvis jeg må velge en ting, gleder jeg meg mest til å gå oppover kirkegulvet og se på den nydelige mannen min som venter der oppe.... :hjerter:

Gjest Betty Boop
Skrevet

Tror jeg gleder meg mest til å høre ordene: "I therefore proclaim that they are husband and wife." :hjerte:

Skrevet

Gleder meg til hele dagen jeg!

Men det å gå opp kirkegulvet, til min ventende mann, tenker jeg på med stor skrekkblandet fryd! :P

Og å høre presten si at vi er rette ektefolk, skal nok også bli godt å høre!

Gjest Gjesta
Skrevet

Dette har jeg tenkt litt på de siste dagene, og det jeg gleder meg aller mest til er det å bli gjort i stand før vielsen, og selve vielsen. Noe sånt får jeg aldri oppleve igjen! Føler at det er vielsen jeg er mest spent på og ser fram til - selvom dette bare er en liten affære på 10 minutter, så er det jo den hele dagen dreier seg om!

Gleder meg selvfølgelig til selskapet også, men det er på en måte ikke "så" spesielt som vielsen syns jeg - selskaper har man jo med jevne mellomrom.

K

Skrevet

å gå opp kirkegulvet blir grådig spennede - blir nervøs bare av å tenke på det, men sikkert dagens (første) høgdepunkt.

Gjest Brud2005
Skrevet

Jeg gleder meg til kysset i kirken. :kline:

Og til talen hans. :hjerter:

Og til pappas tale. :klem:

Gjest gjest1
Skrevet
Hvis jeg må velge en ting, gleder jeg meg mest til å gå oppover kirkegulvet og se på den nydelige mannen min som venter der oppe.... :hjerter:

Eg også...... *drømme*

Skrevet
Jeg gleder meg mest til feire min 1-årsbryllupsdag - dagen etter du har giftet deg, The Bride  :tunge1:

Og ingenting er vel bedre enn at man klarer å få forelskelsen og lykkefølelsen til å vare frem til 1-års bryllupsdag - og enda lengre! :-)

Skrevet

Gleder meg nok aller mest til det øyeblikket kirkedørene går opp og det å se min kjære inn i øynene den første gangen han ser meg i brudekjolen :hjerter:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg gleder meg mest til å se ansiktene til våre slektninger(spesielt min mors) når Mendelssohn spilles, og de skjønner at de ikke bare er invitert til navnefest for min datter, men bryllup også.

Skrevet
Jeg gleder meg mest til å se ansiktene til våre slektninger(spesielt min mors) når Mendelssohn spilles' date=' og de skjønner at de ikke bare er invitert til navnefest for min datter, men bryllup også.[/quote']

Wow - så spennende! :-)

Skrevet

Jeg trorj eg gleder meg mest til at pappa skal komme og hente meg, og at vi sammen skal kjøre til kirken. For 1 år siden var jeg ikke en gang sikker på at han kom til leve lenger nå. Så det er nok jeg er aller mest glad for akkurat nå. Men det å gå inn i kirken blir nok kjempemorsomt!!

Gjest Gjesta
Skrevet
Jeg trorj eg gleder meg mest til at pappa skal komme og hente meg' date=' og at vi sammen skal kjøre til kirken. For 1 år siden var jeg ikke en gang sikker på at han kom til leve lenger nå. Så det er nok jeg er aller mest glad for akkurat nå. Men det å gå inn i kirken blir nok kjempemorsomt!![/quote']

Det du skrev der, magnhild, fikk meg virkelig til å se på det hele med et annet perspektiv. Jeg har på en måte tatt det som en selvfølge at mine nærmeste er tilstede, men sånn er det jo faktisk ikke for alle - egentlig ikke for noen...Man vet jo aldri hva som skjer.

Det er aller største er jo å få dele en sånn dag med dem man er glad i.

K

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...