Gå til innhold

Hvem har høyest sexbehov i forholdet deres? Deg eller mannen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler at det er oppskrytt at mannen aldri får nok sex i et forhold. I mitt eget og flere venninners er det damen i forholdet som vil ha mer sex. 

Hvordan er det i deres forhold? Er det damen eller mannen som vil ha mest sex?

Anonymkode: 003c7...9f4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er mer eller mindre like kåte begge to, så det er ca. 50/50 vil jeg regne med. :)

• Liker 3
Skrevet

Før barn: meg. Etter barn: mannen.

Anonymkode: a8303...866

• Liker 1
Skrevet

Manglende sexlyst har aldri vært problemet, men heller manglende lyst til å ha sex med akkurat den dama jeg har nå. Men ser frem til å treffe min fremtidige dame om ikke lenge, hu kommer med posten og hu er ei som vil være både ung, ha store pupper og kunne tappes luften ut av om jeg føler for perioder hvor fokus heller bør rettes mot fotball, politikk osv. Viktige saker som selvsagt er ting som tenner folket. Men jeg legger aldri pumpa lengre bort enn at hu kan få luft i puppa igjen på et blunk om sport og politikk skulle svikte.

• Liker 1
Skrevet

Jeg, men er singel.😊

Anonymkode: 5d299...808

• Liker 2
Skrevet

Hos oss er det meg. Men jeg tror det er som Jon mclane sier over her at det ikke er manglende sexlyst det står på hos mannen, heller manglende lyst til å ha sex med meg.. 

Anonymkode: 64cba...cc1

Skrevet

Jeg. Er på vei ut etter tre år sammen.

Anonymkode: 04b5f...426

Skrevet

Før barn: likt

Småbarn : mannen

Barn 6-13 år: likt 

Tenåringer og mannen tippet 45 år: jeg 

Anonymkode: c6506...621

Skrevet

Meg, men jeg ligger jo alene i kjellerstuen🤭

Anonymkode: 4c1a7...6ef

• Liker 1
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Meg, men jeg ligger jo alene i kjellerstuen🤭

Anonymkode: 4c1a7...6ef

Sikkert mange som nå spør seg hvor denne kjellerstua befinner seg😅😅

• Liker 3
Skrevet

Her har jeg stort sett vært den med mest sexlyst. Unntaket er ei ff som var ekstremt lysten. Jeg var helt utkjørt da jeg dro derfra. Hver gang. Og jeg hører omtrent det samme fra kompiser. Samtidig kjenner jeg et vennepar som begge mener de har mest sexlyst og klager på at de ikke har mer sex i forholdet, så jeg vet også at oppfattelsen av lyst kan variere. 

Skrevet

Jeg "må ha" oftest, men han kjenner det nok mer intenst når han har behov. 

Anonymkode: d77f8...447

Skrevet

Definitivt meg, derfor «må» jeg ha to - mannen og en elsker❤️ Og litt leketøy innimellom. 

Anonymkode: a244b...58b

Skrevet

Mannen har høyere sexlyst hos oss. 

Kan skyldes at jeg har gått med en sykdom i mange år, visste ikke om det og var veldig sliten. 

Han er klar når som helst, nesten. 

Anonymkode: 33bbe...67c

• Liker 2
Skrevet

I to av mine tre forhold har det vært jeg (kvinnen) som har hatt mest lyst. Men jeg har vært en del av problemet med at sexlivet har dødd ut likevel, på forskjellige måter. Det er ikke så lett som at en har skylda som regel, og at den eneste faktoren er lyst. 

• Liker 1
Skrevet

Dessverre så har det vært jeg som har hatt mest sex lyst i mine forhold. I starten går det jo fint, da har jo mannen ofte like stor lyst. Problemet kommer senere, da jeg alltid har lyst, og det virker ut som gjør at de får bare mindre lyst. De trenger jo aldri å jobbe for å få sex. En av de som dumpa meg, sa og at han følte han aldri kunne tilfredsstille meg, og at jeg hadde for høy sex lyst for han. 

Anonymkode: d0a74...e5e

Skrevet

Før barn var det likt, etter barn mannen.

Anonymkode: 2c8f2...f54

Skrevet

Det er han, uten tvil. 

• Liker 1
Skrevet

Mannen, har aldri hørt om det motsatte annet enn på KG. Men det er nok som det nevnes over en del par der mannen har mista lysten på dama han er med, men det blir noe annet. 

Anonymkode: c98aa...b0c

Skrevet

Hos oss er det meg, mannen, som har høyest sexbehov. Det kan skyldes ulike faktorer :

1. Hun er 10 år dre enn meg. Jeg er 34, hun er 45. Hun er allerede i overgangsalderen 

2. Sexen ble død for en god stynd pga hennes depresjon forårsaket av overgangsalder, våre små barn. 

3. Jeg har ikke tatt en god vare på henne mens hun slett med depresjonen. 

Jobber med dette, har sex oftere, men jeg merker at det er meg, uansett, som viser behov for å ha noen sex. 

Anonymkode: a0b8c...110

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...