AnonymBruker Skrevet 31. august 2019 #1 Skrevet 31. august 2019 Hei, jeg er ny student, flyttet til Bergen, men adressen min på DNB står ennå i den gamle. Skal bestille nytt kort. Hvordan får jeg bytta adresse? Anonymkode: 1ee6d...d63
Pillarguri Skrevet 31. august 2019 #2 Skrevet 31. august 2019 Banken forholder seg til den adresse som er folkeregistrert. 2
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #3 Skrevet 1. september 2019 Bankene har rutine på å oppdatere opplysningene sine opp mot folkeregisteret. Det kan derfor ta noen dager fra du melder i fra til Folkeregisteret og nye opplysninger er lagt inn i banken. Antar du kan ta kontakt på kundeservice, men sist jeg flyttet og trengte riktig adresse hos banken, måtte jeg vente til opplysningene jeg ga samsvarte med de Folkeregisteret hadde. Anonymkode: e8d69...432
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #4 Skrevet 1. september 2019 Som student står man vel gjerne med sin gamle adresse i Folkeregisteret fortsatt? Min datter er student og har DnB. Det var ikke noe problem å få nytt kort sendt til semesteradressen. Dette var i fjor. Anonymkode: a53d0...307
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå