AnonymBruker Skrevet 31. august 2019 #1 Skrevet 31. august 2019 Saken er at jeg har to venninner. Venninne nr 1 møtte en fyr som hun nå er i et forhold med, venninne nr 2 ble kjent med vennen til typen til venninne nr 1, og er nå på vei inn i et forhold med han. Saken er at de har to andre nære venner også. Jeg har truffet dem to ganger, og de to venninnene mine har en merkelig oppførsel og prøver å få meg til å bli bedre kjent med han ene. De mener at jeg hadde vært den perfekte for han. Jeg har vært svært avvisende ovenfor alle etter at denne relasjonen oppstod. Årsaken er at jeg er svært ukomfortabel i deres nærvær ettersom at de virker som å ha fått et ekstremt åpent forhold. Sist jeg var hos dem så hadde venninne nr 1 samleie med typen i stua fremfor oss andre. jeg ignorerer alle meldinger og lignende, men alle fra denne «sekten» driver å sender SMS og ringer meg flere ganger daglig. Har også opplevd å bokstavlig talt blitt tvunget til komme å være med dem. (Satt i en bil sammen med hun ene venninnen, og hun nektet å slippe meg av. Men kjørte bare hjem til han ene) hva burde jeg gjøre? Anonymkode: 8e795...79b
AnonymBruker Skrevet 31. august 2019 #2 Skrevet 31. august 2019 Hva i h....? Jeg tror jeg hadde holdt meg helt unna dem en stund! Anonymkode: bf88a...9e4 10
AnonymBruker Skrevet 31. august 2019 #4 Skrevet 31. august 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva i h....? Jeg tror jeg hadde holdt meg helt unna dem en stund! Anonymkode: bf88a...9e4 Prøver. Men er ikke så lett ettersom at jeg jobber sammen med begge venninne Anonymkode: 8e795...79b
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #5 Skrevet 1. september 2019 En sekt er noen som vil påvirke med religiøse overbevisninger. Dette høres mer ut som folk i åpent forhold som tenner på at andre ser på de, som er så desperate etter å bli sett på Eller folk i polyamorøse forhold hvor en av de potensielt har et crush på deg og vil lokke deg inn i et forhold med de Jeg hadde sagt fra at jeg syntes det de driver med er ubehagelig og det håper jeg da virkelig du gjorde når de plutselig hadde sex med deg ufrivillg tilstede også! Anonymkode: 37d88...c57 3
Gjest MadameDeRosa Skrevet 1. september 2019 #6 Skrevet 1. september 2019 Ikke en sekt, men gærne mennesker, ja.
John McClane Skrevet 1. september 2019 #7 Skrevet 1. september 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Saken er at jeg har to venninner. Venninne nr 1 møtte en fyr som hun nå er i et forhold med, venninne nr 2 ble kjent med vennen til typen til venninne nr 1, og er nå på vei inn i et forhold med han. Saken er at de har to andre nære venner også. Jeg har truffet dem to ganger, og de to venninnene mine har en merkelig oppførsel og prøver å få meg til å bli bedre kjent med han ene. De mener at jeg hadde vært den perfekte for han. Jeg har vært svært avvisende ovenfor alle etter at denne relasjonen oppstod. Årsaken er at jeg er svært ukomfortabel i deres nærvær ettersom at de virker som å ha fått et ekstremt åpent forhold. Sist jeg var hos dem så hadde venninne nr 1 samleie med typen i stua fremfor oss andre. jeg ignorerer alle meldinger og lignende, men alle fra denne «sekten» driver å sender SMS og ringer meg flere ganger daglig. Har også opplevd å bokstavlig talt blitt tvunget til komme å være med dem. (Satt i en bil sammen med hun ene venninnen, og hun nektet å slippe meg av. Men kjørte bare hjem til han ene) hva burde jeg gjøre? Anonymkode: 8e795...79b Om de er frisinnede med tanke på sex så trenger ikke dette være på grunn av en sekt men kanskje et gruppepress el.l , du viser jo til at de allerede er flere som er sammen og det er ikke uvanlig at slikt fremprovoserer slike ting. De som oppleves slik kan både like eller mislike det, ikke ta noe for gitt uten å vite. En annen ting er at ved forelskelse så er man hormonelt rusa, noe som og kan påvirke. Men ellers så kan du ikke gjøre så mye annet enn å gi beskjed, vil de ikke høre eller lign så er de neppe de vennene du trenger nå. Det er sikkert trist om du er vant til å være med noen av de, kanskje du kan være bare med en eller to alene om du ønsker det? Ofte kan det bli vanskelig og i en slik situasjon så blir du en slags "tapende" part da du gjerne står litt alene mens de andre er sammen. Men det er ikke grunn for at du skal henge med de, du vil nok på sikt finne andre som passer deg bedre. Lykke til
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #8 Skrevet 1. september 2019 Du sier nei. Du setter deg ikke inn i en bil med noen av dem. Du holder deg unna. På jobb er du avmålt høflig, dvs at du hilser, du snakker med de om det som er nødvendig å snakke om for å få gjort jobben, men avviser alle forsøk på samtaler utover dette. Det kan kan være lurt å informere sjefen om dette på forhånd, så du ikke ender som den store stygge ulven. I så fall må du fortelle både om presset du føler og om at de ikke ville slippe deg ut av bilen. Hvis de fysisk prøver å tvinge deg til noe så sier du klart og tydelig fra at dette ønsker du ikke, og at du opplever dette som tvang. Hvis du befinner deg i en bil, leilighet eller lignende der du ikke vil være, og de nekter å slippe deg ut, så ringer du 112, og forteller at du blir utsatt for frihetsberøvelse. Anonymkode: 2d902...e5f 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå