Gå til innhold

Jobbe som logoped i Sverige, norsk utdanning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

Noen logopeder her som har jobbet som logoped i Sverige? Hvordan syntes dere isåfall at det var, med tanke på den norske utdanningen og med tanke på språk?

Anonymkode: 26f9f...f46

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er logoped, utdannet i Norge. Mener å huske at det er andre krav i sverige enn i Norge for å kunne få tittelen logoped, men er usikker på hva dette betyr i praksis.  Tror det kan være en del utfordringer med tanke på de språklige forskjeller, men neppe uoverkommelige!

Skrevet

Den svenske utdannelsen er mye bedre, så tviler på at de godtar norske logopeder. 

Anonymkode: 3582c...bfe

Skrevet
7 timer siden, Honningmor skrev:

Jeg er logoped, utdannet i Norge. Mener å huske at det er andre krav i sverige enn i Norge for å kunne få tittelen logoped, men er usikker på hva dette betyr i praksis.  Tror det kan være en del utfordringer med tanke på de språklige forskjeller, men neppe uoverkommelige!

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den svenske utdannelsen er mye bedre, så tviler på at de godtar norske logopeder. 

Anonymkode: 3582c...bfe

Jeg har fått autorisasjon som logoped i Sverige, så det er null stress. Lurte mer på om noen kunne si noe om hvordan arbeidspraksis i Sverige er sammenlignet med den norske utdanningen. 

Skrevet

Bump

Skrevet

Ingen? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...