Gå til innhold

Er han forelska?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han sender meg meldinger hver dag. Gir meg komplimenter, vi støter ofte «tilfeldig» på hverandre ute. 

Men, er han forelska? 

Og hva kan jeg gjøre for å vite det? 

Hvordan gjøre han mer keen? 

Anonymkode: c4d4d...8a4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er forelsket i han, forresten. 

- TS 

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han sender meg meldinger hver dag. Gir meg komplimenter, vi støter ofte «tilfeldig» på hverandre ute. 

Men, er han forelska? 

hvordan "tilfeldig" ? :) snakker dere sammen de gangene dere møtes?

Anonymkode: 3c93b...da0

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

hvordan "tilfeldig" ? :) snakker dere sammen de gangene dere møtes?

Anonymkode: 3c93b...da0

Hei! For eksempel hvis jeg sier at jeg skal et sted kan det hende jeg møter han på vei dit. Vi bor i en storby hvor man ofte går til ting. Ja da stopper vi ofte å snakker sammen, og han kan til og med poengtere hvor tilfeldig det var. Vi møtes også innimellom på butikken. 

-TS

Skrevet

Men, det kan også gå litt lang tid før han svarer på meldinger.  Noen dager sender han mange og med hjerter. Andre ganger få med smileys eller hjerter. 

Han sier at han liker veldig godt å snakke med meg og de gangene vi møtes sier han at jeg «bare må si ifra hvis jeg vil møtes igjen» og at han håper ikke det blir så lenge til neste gang . 

Jeg blir så forvirra 

-TS 

Skrevet

det kan nesten virke sånn, er du forelska i han da?

Gjest MadameDeRosa
Skrevet

Hvor sender han Meldinger? På snap? Og bor han nære et senter eller Noe, siden dere stadig treffer på hverandre?

Skrevet
1 time siden, MadameDeRosa skrev:

Hvor sender han Meldinger? På snap? Og bor han nære et senter eller Noe, siden dere stadig treffer på hverandre?

Både snap og Facebook, men mest snap. Ja det er flere kjøpesentere rundt her vi bor. Vi bor ikke super langt unna hverandre. 

Skrevet
Akkurat nå, MadameDeRosa skrev:

Trondheim?

Hvorfor antar du det?

Gjest MadameDeRosa
Skrevet

Fordi det høres kjent ut... Både på hans ordlyd og mønster i kontakt.

Skrevet
Akkurat nå, MadameDeRosa skrev:

Fordi det høres kjent ut... Både på hans ordlyd og mønster i kontakt.

Du tenker at du vet hvem han er? 

Tilleggsopplysninger; vi er begge single, bor ikke i Trondheim, men en annen urelevant storby. Vi er begge i 20-årene. Jeg er dødsforelska. Det virker som om han også er veldig interessert, men jeg vet ikke 😨

Gjest MadameDeRosa
Skrevet

Merkelig at han dukker opp på samme sted, had du eller han foreslått å ta en kopp kaffe eller noe? 

Skrevet
2 minutter siden, MadameDeRosa skrev:

Merkelig at han dukker opp på samme sted, had du eller han foreslått å ta en kopp kaffe eller noe? 

Nei. Det skjer tilfeldig, kanskje jeg sender en snap om at jeg skal på butikken, også møter jeg han «tilfeldigvis» på veien dit oss 

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men, er han forelska? 

Men kan faktisk sende meldinger til jenter uten at de vil ha henne som annet enn venn.

Forelsket? Hvem vet??

Svaret sitter bare han med, så for å finne ut av det må han uttale seg. Det klarer du vel?

Mer keen enn hva da? Hvis han er forelska så vil du gjøre han mer keen?

Tipper du er veldig ung og at slike ting da virker vanskelig, men det beste rådet uansett alder er å prate med den det gjelder.

Skrevet

Vet ikke jeg. Sist gang en mann sendte meg meldinger hver dag, ga meg komplimenter og dukket opp alle steder hvor jeg var. 
Så ble jeg lokket inn i et forhold med en notorisk utro psykopat som banket meg. 

Det er veldig lett å fake interesse og forelskelse, det er derfor viktig å bruke god tid på å holde igjen følelsene sine, og teste personens reaksjoner i forskjellige situasjoner. Om han reagerer med sinne om du ikke kan treffe han, om han begynner å spille på samvittigheten din om du ikke vil gå fortere frem og sove hos han eller introdusere han for foreldrene dine, om han veldig tidlig sier at han elsker deg, om han sier ting som er for godt til å være sant og skriver meldinger som kunne vært skrevet av Shakespear, om han er lojal mot deg eller om han føler, liker og skriver til andre jenter og ikke ser problemet med det selv osvosv

Anonymkode: 3991c...a46

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Det skjer tilfeldig, kanskje jeg sender en snap om at jeg skal på butikken, også møter jeg han «tilfeldigvis» på veien dit oss 

Det høres helt ærlig ganske skummelt ut. Sier ikke det for å skremme deg, men for å advare deg. Ingen normale menn stalker på den måten. Det kan virke som han vil ha kontroll på deg. 

• Liker 3
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det der er mer stalker enn tilfeldig. 

Anonymkode: 21a66...708

• Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke jeg. Sist gang en mann sendte meg meldinger hver dag, ga meg komplimenter og dukket opp alle steder hvor jeg var. 
Så ble jeg lokket inn i et forhold med en notorisk utro psykopat som banket meg. 

Det er veldig lett å fake interesse og forelskelse, det er derfor viktig å bruke god tid på å holde igjen følelsene sine, og teste personens reaksjoner i forskjellige situasjoner. Om han reagerer med sinne om du ikke kan treffe han, om han begynner å spille på samvittigheten din om du ikke vil gå fortere frem og sove hos han eller introdusere han for foreldrene dine, om han veldig tidlig sier at han elsker deg, om han sier ting som er for godt til å være sant og skriver meldinger som kunne vært skrevet av Shakespear, om han er lojal mot deg eller om han føler, liker og skriver til andre jenter og ikke ser problemet med det selv osvosv

Sååå, jeg kjenner både han og familien ganske godt, og det har jeg gjort i flere år. Så jeg vet at han ikke er slik. Kjenner også til ekskjæresten hans. 

Det kan jo også bare være tilfeldig, gitt de opplysningene jeg har beskrevet tidligere her. 

Skrevet

Okei føler jeg må oppklare litt her; 

- vi er begge i 20-årene og kjenner hverandre godt fra før og det samme med familiene våre. Han gir meg ofte komplimenter, men ikke overveldende eller ekkelt mye. Vi bor i en storby, ikke langt fra hverandre og deler nærbutikk. Vi snakker mye på Snapchat, og noenganger skjer det at vi møtes tilfeldig selvom vi ikke har snakket sammen den dagen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...