AnonymBruker Skrevet 31. august 2019 #1 Del Skrevet 31. august 2019 Hei! Jeg tok silikon tidligere i år, 275 ml. Jeg er 177 cm så det er ikke den store forskjellen.... Hadde litt fra før, brukte 70E i BH, nå bruker jeg 70G.... Det høres mye ut, men jeg er som sagt 177. Jeg sa til legen at jeg ønsket store pupper, og ville ha ca 350ml etter hva jeg hadde sett på Internett. Han ville at jeg skulle ha 250 ml... Og siden han argumenterte veldig mot større, så gikk jeg med på 275ml til slutt. Jeg angrer sååå mye på det nå😞 Størrelsen på brystene mine nå er egentlig fint, selv om jeg hadde likt de en del større, men ønsker å gå ned 4-5 kilo og da blir nok puppene alt for små... Jeg skal på en kontroll snart, kan jeg si at jeg er misfornøyd med str eller gjør det ingen forskjell? Betalte rundt 40.000, og kan ikke betale det igjen for å bytte str😩 Håper at jeg kan få noe rabatt siden det tross alt var legen som ikke lot meg få str jeg ville og fortsatt ønsker... Hva tror dere?? Anonymkode: 4225e...c8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Candiru Skrevet 31. august 2019 #2 Del Skrevet 31. august 2019 Vent til du har gått ned de kiloene da, kan jo hende at resultatet blir helt fint. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2019 #3 Del Skrevet 31. august 2019 Men hvor store pupper vil du ha? Bruker samme størrelse som deg, og synes de er for store. Anonymkode: 6e690...eaf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2019 #4 Del Skrevet 31. august 2019 Ville da gått for større, minimum 450ml Anonymkode: f5f5e...dfb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2019 #5 Del Skrevet 31. august 2019 Er 8cm lavere men bruker også 70G. Synes ikke store pupper er så fint jeg. Men jeg er vokst opp på 90-tallet og har fått min dose store runde plastikkpupper for resten av livet. Hvorfor vil du ha det? Finere med mindre! Man ser slankere ut også. Anonymkode: 6daf0...e28 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2019 #6 Del Skrevet 31. august 2019 Gå ned de kiloene først, se deretter. Uansett så er størrelsen du velger, størrelsen du får. Du betaler jo for operasjon, narkose og kirgurgens tid, mer enn implantatene. Jeg er 175 og tok 300cc. Nå flere år etter synes jeg de er for store. Ønsker meg noe litt nettere. Brystene har også blitt større med tiden, selv om jeg ikke har gått opp i vekt. Rett og slett utvidet seg. Tenker ny operasjon, og da bytte mot halvparten. Det blir nye 40K, men det er rett og slett en kostnad man må ta. Kosmetisk kirurgi er et luksusgode, og man bør ha rikelig til overs for å overhodet vurdere det, nettopp fordi man muligens ikke blir fornøyd. Anonymkode: c69c9...74c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2019 #7 Del Skrevet 31. august 2019 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men hvor store pupper vil du ha? Bruker samme størrelse som deg, og synes de er for store. Anonymkode: 6e690...eaf Egentlig så er de fine som de er nå, men jeg ønsker å gå ned igjen til 65-67kg som jeg alltid har veid, iforhold til 72 kg som jeg veier nå og gjorde under operasjonen... Og når jeg sammenligner bilde av mine naturlige pupper når jeg veide 65 iforhold til rett før operasjonen så er det stor forskjell... Det er åpenbart brystene jeg først legger på meg og mister Anonymkode: 4225e...c8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #8 Del Skrevet 2. september 2019 Jeg skal møte kirurgen senere i uka, er det veldig frekt å spør om redusert pris på operasjonen for å bytte til større innlegg? Siden det tross alt var han som overtalte meg til mindre... Men føler det er frekt og dårlig å skylde på han😩 Anonymkode: 4225e...c8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 2. september 2019 #9 Del Skrevet 2. september 2019 Du kan jo snakke med han. Som du sier så var det han som overtalte deg til mindre. Ta praten å se hva som skjer du😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 2. september 2019 #10 Del Skrevet 2. september 2019 Du har en G-cup og syns de er for små?? Ooookey. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #11 Del Skrevet 2. september 2019 1 time siden, SupaWoman skrev: Du har en G-cup og syns de er for små?? Ooookey. Jeg er 177 cm da... Og så veier jeg ca 5 kg mer enn hva jeg er komfortabel med, selv om det er innen normalvektig, og da får jeg enda mindre🙁 Så egentlig har jeg grei størrelse nå, men hadde foretrukket en del større... Anonymkode: 4225e...c8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 2. september 2019 #12 Del Skrevet 2. september 2019 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 177 cm da... Og så veier jeg ca 5 kg mer enn hva jeg er komfortabel med, selv om det er innen normalvektig, og da får jeg enda mindre🙁 Så egentlig har jeg grei størrelse nå, men hadde foretrukket en del større... Anonymkode: 4225e...c8f Du er ikke sååå høy. Går du ned mye og legger inn mer silikon ser det bare dumt ut, svært få slanke mennesker har megastore pupper naturlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #13 Del Skrevet 2. september 2019 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 177 cm da... Og så veier jeg ca 5 kg mer enn hva jeg er komfortabel med, selv om det er innen normalvektig, og da får jeg enda mindre🙁 Så egentlig har jeg grei størrelse nå, men hadde foretrukket en del større... Anonymkode: 4225e...c8f Jeg er 3 cm lavere enn deg og har 75dd, og jeg har ikke små pupper. Kan jo godt hende du blir vant med de du har. Anonymkode: d3d1c...e85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spøkelse Skrevet 2. september 2019 #14 Del Skrevet 2. september 2019 (endret) Det er vel TS som bestemmer selv om hun har små eller store "nok" pupper? Hva dere andre mener om egne pupper er jo irrelevant! Kjipt å betale så mye og ende opp med noe du syns er feil. Edit: jeg er 167, 68kg og har 340 cc, ser passe ut på min ganske store brystkasse og brede skuldre, har timeglassfasong. Men jeg hadde lite pupp fra før av, da. Ville prøvd å gå ned i vekt før du tenker på størrelsen, det kan jo hende det ser helt annerledes ut når du veier mindre. Endret 2. september 2019 av Spøkelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #15 Del Skrevet 2. september 2019 Sannsynligvis må du betale mer enn du gjorde for første operasjon, da de må ta ut implantatene du allerede har. Jeg ville ventet og sett om det virkelig er verdt pengene. Anonymkode: 2efaf...08e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silje1989 Skrevet 2. september 2019 #16 Del Skrevet 2. september 2019 Jeg tok for 1 år siden. 340 og 360 cc. Jeg syns det ble altfor lite.. skal på 1 års-kontroll snart. Og ny konsultasjon.. vil bytte jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå