AnonymBruker Skrevet 31. august 2019 #1 Skrevet 31. august 2019 Dere som går/har gått på Cerazette; opplevde dere mye blødninger i starten? Hvor lang tid tok det før det stabiliserte seg? Er ferdig med brett 2 om noen få dager og synes jeg har spottet/blødd mer eller mindre hele veien. Må nevne at jeg startet rett etter en abort og av den grunn har hatt ubalanse i hormonene. Så ikke en helt normal oppstart.. Hadde vært deilig å høre om det er noen som opplevde at det roet seg etterhvert? Anonymkode: 78798...db6
AnonymBruker Skrevet 31. august 2019 #2 Skrevet 31. august 2019 Slutta aldri å småblø hos meg, sluttet med de etter et år. Anonymkode: f1040...000
AnonymBruker Skrevet 31. august 2019 #3 Skrevet 31. august 2019 Ble aldri ferdig med mensen, det var jo veldig preventivt,om ikke annet. Anonymkode: 4d36f...adc 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2019 #4 Skrevet 31. august 2019 Jeg får ingen blødninger på cerazette. Kun spotting kanskje en dag hver tredje måned. Har gått på det daglig siden 2015. Anonymkode: 156bb...5cc
AnonymBruker Skrevet 31. august 2019 #5 Skrevet 31. august 2019 Jeg får småblødninger hvis jeg ikke er nøye på å ta de på samme tid hver dag. Og det skjer stadig vekk at jeg tar den kl 15 i stedenfor kl 7. Da vet jeg at jeg får småblødninger dagen etter i et par dager Anonymkode: f263d...fe9 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #6 Skrevet 1. september 2019 Hos meg sluttet aldri småblødningene, så da sluttet jeg likegodt på Cerazette Anonymkode: febd7...d2c 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #7 Skrevet 1. september 2019 De sluttet aldri, så gikk tilbake til de forrige pillene jeg brukte.. litt kjedelig for hadde ingen andre plagsomme bivirkninger av cerazette, men orker ikke å blø i hytt og pine. Anonymkode: 21c3c...eea
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #8 Skrevet 1. september 2019 Jeg hadde ingen blødninger den første uken før jeg fikk småblødninger hver dag en lengre periode, så begynte jeg å blø bare i korte perioder før jeg sluttet å blø helt. Tok vel ca 6 måneder fra jeg begynte på pillene til jeg sluttet helt å blø. Anonymkode: af655...56b
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #9 Skrevet 1. september 2019 Jeg har hatt to perioder med 14 dagers småblødninger/litt flekking siden jeg startet. Har begynt på 5 brettet nå. Så langt har det altså vært to uker med flekker, fem uker uten noe og deretter to uker med flekker igjen, men det har akkurat stoppet nå igjen. Synes det er helt ok og satser på det enda stabiliserer seg. Anonymkode: 27321...7bd
gorank1903 Skrevet 1. september 2019 #10 Skrevet 1. september 2019 Jeg hadde ingen blødning i 3 år, men mensen 3 uker i strekk med en uke opphold siste året....
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #11 Skrevet 6. september 2019 Jeg har gått på Cerazette i 12 år og har ikke hatt noen issues før nå. Plutselig har jeg hatt vanlig mensen 6 mnd på rad. Noen som har tips til annen prevensjon/måte å slippe mensen på? Føler for å ligge hjemme i fosterstilling 5 dager i strekk pga smerter:( Anonymkode: 83ce0...b37
Hattifnattete Skrevet 7. september 2019 #12 Skrevet 7. september 2019 Har gått på Cerazette i flere år uten noen problemer/blødninger, men nå har jeg plutselig "mensen" hver andre uke. 🤷🏼♀️ skjønner ingenting.
popstar Skrevet 7. september 2019 #13 Skrevet 7. september 2019 Gikk på Cerazette i 12 år uten en eneste blødning, stoppet for å bli gravid og var da av dem i ca 1 år. Gått på dem i 3 måneder igjen nå og blør ingenting. For meg fungerer dem optimalt.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #14 Skrevet 7. september 2019 1 time siden, popstar skrev: Gikk på Cerazette i 12 år uten en eneste blødning, stoppet for å bli gravid og var da av dem i ca 1 år. Gått på dem i 3 måneder igjen nå og blør ingenting. For meg fungerer dem optimalt. Det var min erfaring også, men plutselig så har jeg mensen akkurat som i gamle dager:( Eneste forskjellen hos meg er at jeg har begynt å spise lavkarbo, men skjønner ikke at det skulle ha noe å si. Har ikke hatt sex på årevis og bruker kun cerazette for å slippe mensen. Anonymkode: 83ce0...b37
popstar Skrevet 7. september 2019 #15 Skrevet 7. september 2019 23 minutter siden, AnonymBruker said: Det var min erfaring også, men plutselig så har jeg mensen akkurat som i gamle dager:( Eneste forskjellen hos meg er at jeg har begynt å spise lavkarbo, men skjønner ikke at det skulle ha noe å si. Har ikke hatt sex på årevis og bruker kun cerazette for å slippe mensen. Anonymkode: 83ce0...b37 Ånei, så kjipt 😫
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #16 Skrevet 7. september 2019 31 minutter siden, popstar skrev: Ånei, så kjipt 😫 I know:( 1 mnd til og jeg må til legen for å evt bytte til noe annet. Anonymkode: 83ce0...b37
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå