Gå til innhold

Mallorca 20 sep, for kaldt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ei venninne vil ha meg med på slutten av måneden, men frykter litt ustabilt vær...Har sett hva det står på nett ang temperaturen, men noen erfaringer? 

Anonymkode: e859c...604

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan forvente "norsk sommer", men ganske varmt i vannet. 

Anonymkode: 6fe26...dae

Skrevet

Kjør på, en god norsk varm sommer er det du kan forvente. Kanskje et regnskur, men det har vi opplevd i juli der også. Varm og godt, i luft og vann. God tur!

• Liker 1
Skrevet

Hadde ikke reist da. Venninnen min var der på den tiden i fjor, regnet hele tiden. Og det blåser mye der. Det er helt fantastisk de beste sommermånedene, ikke like bra da det er litt mer kjølig. 

Anonymkode: cef91...ba3

Skrevet

Tror du kan regne med rundt 20 grader. Kan komme noen regnbyger også. Ellers kan du være skikkelig uheldig å ha dårlig vær hele uka

Anonymkode: 8a040...063

Skrevet

Følg med på Accuweather ^^, 

(Jeg er her nå og det er nesten for varmt til tider - 34 grader i dag 🥵) 

Gjest Familytree
Skrevet

Strendene på Mallorca er vakre i september og oktober. Det er ikke mange mennesker, og hvis det er regn, kan du gjøre andre aktiviteter. Jeg vil være i Barcelona kanskje i oktober, lykke til! Mallorca er veldig billig på dette tidspunktet, ifølge lokalbefolkningen😊

Skrevet

Varierer vel en god del på den tiden av året.

Var der i skolens høstferie (uke 40) en gang for mange år siden, og det var stortsett bikinivær på dagen,
men vi hadde og dager hvor det var kjøligere slik at jeg syns jeg måtte ha bukse på meg.

Skrevet
På 1.9.2019 den 20.12, Augustotejerina skrev:

Strendene på Mallorca er vakre i september og oktober. Det er ikke mange mennesker, og hvis det er regn, kan du gjøre andre aktiviteter. Jeg vil være i Barcelona kanskje i oktober, lykke til! Mallorca er veldig billig på dette tidspunktet, ifølge lokalbefolkningen😊

Har de egne menyer og slikt i september?   Da jeg var der sist var det dyrt, men det var i Juli. 

Skrevet

Var der i høstferien (uke 40) for noen år siden, da var det kjempedeilig. 
Men selv de lokale kommenterte at det var ekstraordinært og uvanlig

Skrevet

Takk for svar alle, vi tar sjansen !

Bestilt, reiser fredag neste uke, litt før vi hadde tenkt, heldigvis har vi fleksible arbeidsgivere! Satser på sol 🤞

Anonymkode: e859c...604

Gjest Familytree
Skrevet
6 timer siden, SupaWoman skrev:

Har de egne menyer og slikt i september?   Da jeg var der sist var det dyrt, men det var i Juli. 

Juli er en måned med ferie. Hotellreservasjoner og populære strender holder prisene høye.  September er en måned med lavsesong. Det er flere tilbud😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...