Gå til innhold

Ville du bukket/neiet for HKH Ingrid Alexandra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville du bukket/neiet for Hennes Kongelige Høyhet Prinsessen av Norge, om du møtte henne? 

Hvorfor/hvorfor ikke?

Anonymkode: 14669...faf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, fordi det er etikette. 

Anonymkode: 29a7b...bb1

• Liker 6
Skrevet

Nei. 

• Liker 5
Skrevet

Ikke hvis jeg gikk forbi henne på gaten nei! Dersom jeg ble invitert til slottet vil jeg nok prøvd hardt å følge etiketten som gjelder!

• Liker 11
Skrevet

Nei. Hadde ikke kjent henne igjen heller. 

Litt gammeldags å bukke/neie er det ikke?

Anonymkode: addac...e4f

• Liker 9
Skrevet

Hvis jeg hadde vært invitert til slottsmiddag og hun var der og jeg skulle hilse, så ja. Men om jeg møtte henne tilfeldig hadde jeg ikke gått bort og neia

Anonymkode: 88fbb...827

• Liker 6
Skrevet

Hvorfor i helvetet skal jeg det?

Anonymkode: 09468...f16

Skrevet

Bukket, nikket, neiet og snudd meg omkring. Danset for henne med hopp og sprett og spring. 

Anonymkode: 9fa14...1f5

• Liker 25
Skrevet

Selvfølgig

Anonymkode: 392ea...609

• Liker 3
Skrevet

Hvis etiketten tilsa det så hadde jeg helt sikkert gjort det. Hadde vi møttes helt uformelt ville jeg nok ikke ha tenkt på det. Som den gangen på 80-tallet da jeg møtte Kong Olav i skogen og ikke kom på hvem han var før jeg fikk øye på livvakten. Vi hadde med oss hund begge to og hadde oss en liten hundeprat uten at verken han eller jeg sa hvem vi var :ler: 

• Liker 20
Skrevet

Haha nei

Anonymkode: 4c6d5...f7e

Skrevet

Som andre sier, om det var et formelt møte så ja. Ellers ikke. Møtte nettopp kongen, helt tilfeldig, jeg tenkte ikke på at jeg skulle neiet for ham. Eller, jeg synes vel egentlig ikke jeg skulle det siden det var tilfeldig og uformelt. 

• Liker 3
Skrevet (endret)

Jeg bukker eller neier ikke for andre mennesker med mindre jeg blir truet på livet om jeg ikke gjør det. Andre mennesker er ikke meg overlegen til den grad at jeg burde gjøre det. 

Endret av gammelt nytt
  • Liker 3
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet
20 minutter siden, Pås skrev:

Ikke hvis jeg gikk forbi henne på gaten nei! Dersom jeg ble invitert til slottet vil jeg nok prøvd hardt å følge etiketten som gjelder!

Signerer denne.

Skrevet

Jeg hadde nok ikke tenkt så langt nei 😛

Anonymkode: 356c5...bbc

Skrevet

Selvfølgelig, om jeg kjente henne igjen

• Liker 1
Skrevet

Nei, jeg gjør ikke det når jeg treffer på de på jobb engang. Jeg er der for å utføre en jobb, ikke noe annet. Vil de snakke så er det greit. Jeg neier ikke for noen av kongefamilien.

Anonymkode: 44608...8c9

• Liker 1
Skrevet

Hvis jeg hadde kommet på det, så hadde jeg gjort det. Det som vel mange av oss synes er rart, er å gjøre det når hun er yngre enn de fleste av oss. Men hun er en kongelig høyhet, til tross for at hun er lavere enn de fleste av oss. 😅 

Det blir respektløst å ikke neie for henne.

Anonymkode: a2730...bd8

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor skulle jeg det? De er bare mennesker ikke guder. Og Gud er død

Skrevet

Bukker ikke til noen. Jeg håndhilser. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...