Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2005 #1 Skrevet 14. mai 2005 Noen som har vært utsatt for falske budgivere på ebay som byr utelukkende for å få opp max beløpet? Har mine mistanker om at jeg har støtt på en slik, men vil være helt sikker før jeg evt. rapporterer vedkommende til ebay.
Nella Skrevet 14. mai 2005 #2 Skrevet 14. mai 2005 Det forekommer vel på alle nettauksjoner og ikke så lett å avsløre akkurat. I norge også det. Men så er det noen som er ekstremt ivrige også da Hatt folk på budrunde som har lagt inn bud og lagt inn bud, fått tilslag og de skal ha det så vanskelig å si det der..
Gjest gjest1 Skrevet 14. mai 2005 #3 Skrevet 14. mai 2005 Har opplevd en som nok kun gav bud for å få opp prisen. Særdeles ivrig i budrunden og når auksjonen var slutt ( og vi ikke hang med lenger...) fikk vi tilbud om å kjøpe varen for det siste budet vårt. Takket nei, syntes det var litt merkeleig..Når varen ble lagt ut til ny auksjon dagen etterpå ble det ihvertfall merkelig....
Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2005 #4 Skrevet 14. mai 2005 Er nok en slik budgiver jeg og har støtt på. Budhistorien tyder på det, og andre folk jeg har pratet med på ebay er enige, så jeg har sendt en meldig til ebay og venter nå og ser hva som skjer.
Gjest Kari N Skrevet 15. mai 2005 #5 Skrevet 15. mai 2005 Det er jo noe ting man kan gjøre for å se på: Se på feedback til budgiver (til den som legger inn høyt bud) for å finne ut om det er en ekte: - se på hvem personen har kjøpt av - hva har personen kjøpt - til hvilken pris - hvor ofte Det at man får second chance offer av selger, betyr ikke automatisk at selger er useriøs. Det kan hende at selger har vært offer for useriøs budgiver, og da går budet til nestemann på lista om selger ønsker det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå