AnonymBruker Skrevet 31. august 2019 #1 Skrevet 31. august 2019 Er det mye mindre aktivitet på forumet enn til vanlig? Er det flere som oppfatter det samme eller er det bare meg? Nei, jeg har ikke noe liv utenom internett om noen skulle lure 😂 Anonymkode: 45f3f...6b0 2
AnonymBruker Skrevet 31. august 2019 #2 Skrevet 31. august 2019 Det har vært rolig her i sommer. Men forumet kvikner til med en gang det er saker om - feminister - muslimer - partnere som bør dumpes - attraktive leger Anonymkode: 0a340...72c
AnonymBruker Skrevet 31. august 2019 #3 Skrevet 31. august 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det har vært rolig her i sommer. Men forumet kvikner til med en gang det er saker om - feminister - muslimer - partnere som bør dumpes - attraktive leger Anonymkode: 0a340...72c Så med andre ord er det nå tiden er inne for å lage tråden om da jeg diskuterte feminisme med min attraktive lege fordi han mente at jeg burde dumpe den muslimske partneren min? Anonymkode: 45f3f...6b0 3
AnonymBruker Skrevet 31. august 2019 #4 Skrevet 31. august 2019 Det virker som aktiviteten har vært stadig dalende over en lengre periode. Og de som er mest aktive her på forumet kommer stort sett bare for å sutre over sine mer eller mindre patetiske liv, barn, jobb, kjærester eller ektefeller. Anonymkode: f83ca...18d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå