Gjest Chrizzy Skrevet 13. mai 2005 #1 Skrevet 13. mai 2005 Etter mye tenking og filosofering så har jeg kommet fram til at jeg tror at Jesus kom fra verdensrommet. Jeg tror at han ble "plantet" i Maria av rom vesener. Jeg tror dette fordi: Jesus var en så spesiell person at det er ikke mulig at det fantes noen av hans kaliber for 2000 år siden. "Bevisene" vi i dag har for at Jesus levde er gamle romerske skrifter der det står at det fantes en mann ved navn Jesus som ble dømt og henrettet for oppvigleri. Jødenes dom for denne Jesus, som man også kan finne i skrifter, er at han ble dømt og sendt videre til romerne på grunn av gude bespottelse. Min konklusjon er: Om han ikke kom fra verdensrommet så var han i alle fall kuul Jeg tror vi skremte de avgårde :o (romvesene altså)
Gjest Kari N Skrevet 14. mai 2005 #2 Skrevet 14. mai 2005 Du er vel ikke tilfeldigvis Dan Browns bortkomne partner?
Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2005 #3 Skrevet 14. mai 2005 Til trådstarter: Har du fått i deg noe du ikke tålte?
ashera Skrevet 14. mai 2005 #4 Skrevet 14. mai 2005 Etter mye tenking og filosofering så har jeg kommet fram til at jeg tror at Jesus kom fra verdensrommet. Jeg tror at han ble "plantet" i Maria av rom vesener. Jeg tror dette fordi: Jesus var en så spesiell person at det er ikke mulig at det fantes noen av hans kaliber for 2000 år siden. "Bevisene" vi i dag har for at Jesus levde er gamle romerske skrifter der det står at det fantes en mann ved navn Jesus som ble dømt og henrettet for oppvigleri. Jødenes dom for denne Jesus, som man også kan finne i skrifter, er at han ble dømt og sendt videre til romerne på grunn av gude bespottelse. Min konklusjon er: Om han ikke kom fra verdensrommet så var han i alle fall kuul Jeg tror vi skremte de avgårde :o (romvesene altså) Neida, det var Illuminatiordenen i partnerskap med Ratzinger og frimurerne som fanget romvesenene, låste dem inn i en atomsikker bunkers i Nevadaørkenen og overlot nøkkelen til CIA som spådd av Nostradamus og Malakias, akkurat slik Erik von Däniken har ført vitenskapelige beviser for. Nemlig.
Gjest Anonymous Skrevet 15. mai 2005 #5 Skrevet 15. mai 2005 Den ene teorien er like grei som den andre.
Cherubino Skrevet 15. mai 2005 #6 Skrevet 15. mai 2005 Jesus var vel ikke automatisk et Romvesen selv om han uttalte: "I min fars hus er det mange rom"
Gjest TomKrus Skrevet 15. mai 2005 #7 Skrevet 15. mai 2005 Neida, det var Illuminatiordenen i partnerskap med Ratzinger og frimurerne som fanget romvesenene, låste dem inn i en atomsikker bunkers i Nevadaørkenen og overlot nøkkelen til CIA som spådd av Nostradamus og Malakias, akkurat slik Erik von Däniken har ført vitenskapelige beviser for. Nemlig. Jeg setter pris på de som verdsetter og kan sin Däniken
Gjest SumoBryter Skrevet 16. mai 2005 #8 Skrevet 16. mai 2005 Jeg syns slett ikke det er noen umulig eller dum teori! Har tenkt sånn mye selv og samboeren min også. Men det kan også hende det ikke er slik. Det er en del folk som har begynt å tro på dette, med tanke på at Gud selv var et romvesen som har modifisert "Primates" etter sitt eget bilde slik at vi henger litt midt i mellom, det har jo vært så mange typer mennesker og vi er vel sluttproduktet . Elohim beyr jo de som kommer oven i fra eller noe sånt... I begynnelsen snakkes det om flere Guder som Abraham hadde samtaler med og ga mat til osv... Jeg tror det er fullt mulig at vi har misforstått hele greia og at det er slik. Men noe jeg er blitt mer og mer klar over i de siste årene er hvaslags mirakel livet i seg selv er.
ashera Skrevet 16. mai 2005 #9 Skrevet 16. mai 2005 Jeg setter pris på de som verdsetter og kan sin Däniken Alle konspirasjonsteorier henger sammen, vettø.
Gjest Bodillen Skrevet 5. juni 2005 #10 Skrevet 5. juni 2005 Det er en del folk som har begynt å tro på dette' date=' med tanke på at Gud selv var et romvesen som har modifisert "Primates" etter sitt eget bilde slik at vi henger litt midt i mellom, det har jo vært så mange typer mennesker og vi er vel sluttproduktet . Elohim beyr jo de som kommer oven i fra eller noe sånt... I begynnelsen snakkes det om flere Guder som Abraham hadde samtaler med og ga mat til osv... Jeg tror det er fullt mulig at vi har misforstått hele greia og at det er slik. [/quote'] Mye enkelte har misforstått her, skjønner jeg...
Gjest kristenknuser Skrevet 6. juni 2005 #11 Skrevet 6. juni 2005 Mye enkelte har misforstått her, skjønner jeg... Og det sier du.... .....fordi du er kristen?
Gjest Bodillen Skrevet 7. juni 2005 #12 Skrevet 7. juni 2005 Kristen???? Jeg???? Neida, jeg er en god gammeldags hedning. Har endel innlegg på dette forumet som vitner om det. Svaret mitt var vel egentlig bare uttrykk for en frustrert oppgitthet over hvor langt det går an å dra det.
Gjest gotthard Skrevet 13. juni 2005 #13 Skrevet 13. juni 2005 synes dønicken`s serie "gudene var astronauter" skulle hvert pensum på lik linje med kristendommen jeg da men... men det er klart at de kristene ville ikke like det da kristendommen er en relgion som ikke tåler motsigelser
Nick Etmitt Skrevet 24. juni 2005 #14 Skrevet 24. juni 2005 Personlig tror jeg ikke det finnes mye intelligent liv på andre planeter. Hvorfor skulle de være annerledes enn planeten vår, liksom?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå