AnonymBruker Skrevet 31. august 2019 #1 Skrevet 31. august 2019 Jeg studerer og jobber, og fikser nærmest ikke være med andre mer enn noen korte timer etter endt dag på studier eller jobb. Føler meg fed-up av folk (som for all del er hyggelig og snill). Tungt å late som man er entusiastisk og blid, når man er sliten i hodet.... Har aldri vært en del av store vennegjenger og kommer aldri til å bli det heller. Klarer fint å være med kjæresten min i mange timer utrolig nok, men han prater lite i perioder😂. Greier også fint ha besøk av få stykker i slengen over noen timer. Denne uka er jeg psykisk utmattet kjennes det ut som, tung i hodet, har hatt folk rundt meg hele tiden, mange inntrykk og har måtte lagt meg kl 18 på kvelden.. Flere som meg?! Anonymkode: b998a...29d 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2019 #3 Skrevet 31. august 2019 Ja! Jeg har resting bitchface og oppleves ganske nedtstemt og må dermed legge inn mye innsats for at folk ikke skal få inntrykk av at jeg hater alt og alle 🙉 Anonymkode: 703d4...24b 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2019 #4 Skrevet 31. august 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja! Jeg har resting bitchface og oppleves ganske nedtstemt og må dermed legge inn mye innsats for at folk ikke skal få inntrykk av at jeg hater alt og alle 🙉 Anonymkode: 703d4...24b Har ofte i grupper hørt jeg ser avvisende og sur eller trøtt ut, men skjønner jo det har sin naturlige forklaring🤪 Anonymkode: b998a...29d
AnonymBruker Skrevet 31. august 2019 #5 Skrevet 31. august 2019 Hei, jeg er en sosial introvert som trenger sårt mye tid alene! Jeg har tenkt mye på dette i voksen alder; og tilbake til min tid som barn/ungdom har jeg hatt mange venner og en stor venninnegjeng som jeg enda har kontakt med idag, men elsket å gjøre ting i eget selskap. Nå jobber jeg fulltid som tar tiden min helt til 16:30 hverdag før man er hjemme, også skal jeg og samboer lage middag og da er plutselig klokken 17:30. De få timene hver kveld vil jeg slappe av i eget selskap, men er gjerne sosial en kveld i uka og/ eller i helgene. Det er nok i massevis, men jeg tror det handler mye om at jeg har samboer og får det sosiale jeg trenger hverdag både på jobb og hjemme. Samtidig har jeg venninner som er lik meg 😂 har nok ikke det som kalles bestevenn lenger, men mange gode venninner (min mor, søster og samboer er det da mine aller nærmeste) 😀, men som voksen så synes jeg dette bestevenngreia hører til ungdomstiden og ikke som voksen. Blir det for mye sosialt på en dag må jeg ha en powernap, og i ukedagene må jeg legge meg i 20-22 tia! 😴 Anonymkode: e3ef5...c21
AnonymBruker Skrevet 31. august 2019 #6 Skrevet 31. august 2019 Sålenge du har minst ett menneske å snakke med, så går det greit! Anonymkode: d2249...a77 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå