AnonymBruker Skrevet 31. august 2019 #1 Skrevet 31. august 2019 Har dere hatt sex på jobben deres? Del erfaringene deres 😁 Jeg har hatt sex på jobb 2 ganger. Begge ganger med samme kvinne. Den første gangen var på pulten til en kollega, den andre gangen var på pulten til sjefen min. Helt rå. I tillegg var det vått på pulten etterpå, måtte tørke med du papir 😂 Anonymkode: 3476a...a95
AnonymBruker Skrevet 31. august 2019 #2 Skrevet 31. august 2019 Jeg er sammen med sjefen, og på et tidlig sted i relasjonen vår var det pirrende å ligge sammen inne hos henne når de andre hadde forlatt bygget. Nå er vi blitt gamle, etablerte og gjør ikke slike tullerier mer Anonymkode: a7d01...b1d
AnonymBruker Skrevet 31. august 2019 #3 Skrevet 31. august 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg er sammen med sjefen, og på et tidlig sted i relasjonen vår var det pirrende å ligge sammen inne hos henne når de andre hadde forlatt bygget. Nå er vi blitt gamle, etablerte og gjør ikke slike tullerier mer Anonymkode: a7d01...b1d Men du er takknemlig for at du fikk lov å være med på denne reisen. Anonymkode: 05196...d8c 1
SardintrollReturns Skrevet 31. august 2019 #4 Skrevet 31. august 2019 Selvfølgelig! Tar alltid med meg den første jeg møter inn på lageret etter lunsj, det er fast rutine. 2
Gjest Warrior Skrevet 31. august 2019 #6 Skrevet 31. august 2019 Æsj nei sex og kyssing er ekkelt uansett hvor det er.. 😂😜
AnonymBruker Skrevet 31. august 2019 #7 Skrevet 31. august 2019 Nå er jeg i lastebilyrket, så har gjort det i bilen der med eksen flere ganger. På veien, på bensinstasjonen, i gravemaskinen. Kollegaer har sett det, men driter i det. Anonymkode: 1eeac...848
AnonymBruker Skrevet 31. august 2019 #8 Skrevet 31. august 2019 runketråd Anonymkode: 3476a...a95 5
AnonymBruker Skrevet 31. august 2019 #9 Skrevet 31. august 2019 Vi har hatt sex i taxien mens han var på jobb,var ekstra pirrende at det var ulovlig. Anonymkode: 39863...33a
AnonymBruker Skrevet 31. august 2019 #10 Skrevet 31. august 2019 Ja det har jeg hatt, på 3 forskjellige jobber faktisk - med 3 forskjellige kvinner. Ikke samtidig. På jobb #1 så hadde vi oss i en tom kontorfløy til lunsj som oftest, men også på do en gang På jobb #2 så hadde vi oss som oftest i bilen på vei til eksterne møter vi skulle på På jobb #3 så hadde vi oss i kjelleren (serverrom) Vi var alle i forhold - alt skjedde i tyveårene fra 1995 - 2003. Var ikke mye Me2 i de årene Anonymkode: 71eea...05e 1
Gjest Alterego666 Skrevet 1. september 2019 #11 Skrevet 1. september 2019 Hadde meg i treningsrommet og herregarderoben på en tidligere arbeidsplass. Ikke med kollega, men partner. Det var ekstra opphissende at det var relativt stor sjanse for å bli oppdaget av mine kolleger, da dette er en stor arbeidsplass.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #12 Skrevet 1. september 2019 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja det har jeg hatt, på 3 forskjellige jobber faktisk - med 3 forskjellige kvinner. Ikke samtidig. På jobb #1 så hadde vi oss i en tom kontorfløy til lunsj som oftest, men også på do en gang På jobb #2 så hadde vi oss som oftest i bilen på vei til eksterne møter vi skulle på På jobb #3 så hadde vi oss i kjelleren (serverrom) Vi var alle i forhold - alt skjedde i tyveårene fra 1995 - 2003. Var ikke mye Me2 i de årene Anonymkode: 71eea...05e Hva har dette med me2 å gjøre??? Voldtok du disse kvinnene? Anonymkode: ae65b...8a0 4
StovnerJune Skrevet 3. september 2019 #13 Skrevet 3. september 2019 Jobbet et halvt år i resepsjon, merket fort at nærmeste leder hadde sansen for meg og lot han til slutt pule meg. Det var kanskje ikke spesielt lurt siden det fort ble komplisert med at jeg også traff andre menn og kun så på det som helt tilfeldig sex, og at han forventet at vi skulle ha oss omtrent hver gang vi hadde sen vakt. Det ble til slutt så kleint at det var helt greit at kontrakten min gikk ut. 3
Scoops Skrevet 3. september 2019 #14 Skrevet 3. september 2019 Har hatt sex på jobb en del ganger ja,har vært med en jeg var sammen med som jobbet med meg og 2 andre som var på samme arbeidsplass men forskjellige bransjer 🙂 Greit å krydre opp en arbeidsdag av og til
Hr. Aktiv Skrevet 3. september 2019 #15 Skrevet 3. september 2019 Hadde jeg vært sjef så hadde slike mistet jobben. Underslag kaller jeg slikt. 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2019 #16 Skrevet 3. september 2019 På jobb, så jobber jeg. Anonymkode: 04f5a...d11 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2019 #17 Skrevet 3. september 2019 Jobba overtid en kveld og en kvinnelig ansatt ringte meg og sa at hun var ferdig for dagen og ville inn for å legge i fra seg nøkler etc. Hun kom opp med helt andre intensjoner og det ble en meget bra runde med sex på kontoret Har blitt mye overtid i det siste Ja, vi er begge single og har det bare gøy. 🙂 Anonymkode: 2285e...264
AnonymBruker Skrevet 3. september 2019 #18 Skrevet 3. september 2019 I mitt hode er det sånt man gjør når man er ung og i en deltidsjobb helst i en annen bransje enn man sikter seg inn mot. Hadde selv sex med en kollega da jeg jobbet som selger på kveldene et par ganger i uka. Også hadde daværende kjæreste og jeg sommerjobb på to ulike avdelinger på et sykehus og møttes endel ganger på morsomme steder i arbeidstiden. Som ferdigutdannet i et yrke jeg vil bli god i fremstår det som helt hårreisende risikabelt og ikke minst tidssløseri. Men kanskje med 40-årskrisa, hvem vet. Anonymkode: b0972...c8a 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2019 #19 Skrevet 3. september 2019 Hender en kollega og jeg har sex på toalettet, i bilen eller i garderoben i rolige stunder på en kveldsvakt. Anonymkode: ae0c3...dc6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå