putaz Skrevet 31. august 2019 #1 Skrevet 31. august 2019 Frossen kalkunbryst som stekes , noen som vet hvor lenge dette holder seg i kjøleskapet etterpå?
AnonymBruker Skrevet 31. august 2019 #2 Skrevet 31. august 2019 4-5 dager ca. Det er omtrent samme holdbarhet på alt av kjøtt som er stekt/kokt (med mindre det er saltet/røkt) Anonymkode: 95780...91a 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2019 #3 Skrevet 31. august 2019 Om det er tilberedt til middag. Har stått på bordet, folk har forsynt seg, og det er konteminert av andre matvarer, da kaster jeg rester etter 2-3 dager. Om jeg har tilberedt som pålegg. Det vil si dampet, kun behandlet med sterilisert kniv og utstyr, vakumpakket og så fryst ned. Da kan det fint ligge i kjøleskapet i en ukes tid, akkurat som annet kjøttpålegg. Anonymkode: e5d5f...a3d
putaz Skrevet 31. august 2019 Forfatter #4 Skrevet 31. august 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Om det er tilberedt til middag. Har stått på bordet, folk har forsynt seg, og det er konteminert av andre matvarer, da kaster jeg rester etter 2-3 dager. Om jeg har tilberedt som pålegg. Det vil si dampet, kun behandlet med sterilisert kniv og utstyr, vakumpakket og så fryst ned. Da kan det fint ligge i kjøleskapet i en ukes tid, akkurat som annet kjøttpålegg. Anonymkode: e5d5f...a3d takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå