Mathias Skrevet 14. mai 2005 #21 Del Skrevet 14. mai 2005 ja, jeg vil være perfekt alene, så jeg disser det som funker!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 14. mai 2005 #22 Del Skrevet 14. mai 2005 ja' date=' jeg vil være perfekt alene, så jeg disser det som funker!!! [/quote'] Samme her! Bare fordi JEG har funnet lyset betyr det vel ikke at jeg skal avsløre knepene for resten av bermen? Ærlig talt, det er som å selge et idiotsikkert lottosystem som faktisk virker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 14. mai 2005 #23 Del Skrevet 14. mai 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 14. mai 2005 #24 Del Skrevet 14. mai 2005 Jeg ER Cindy Crawford... HYSJ!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 14. mai 2005 #25 Del Skrevet 14. mai 2005 Jeg ER Cindy Crawford... HYSJ!!! Næ-hæi! ER DU :o ? Kan jeg få autograf? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 14. mai 2005 #26 Del Skrevet 14. mai 2005 Kan skjønne det!!! *skrible-skrible* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 14. mai 2005 #27 Del Skrevet 14. mai 2005 Kan skjønne det!!! *skrible-skrible* Wow! Du eeeeeeeeeeeer nå snill! :kysse: (men jeg trodde ikke CK kunne norsk? er hun et skjult språktalent?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 14. mai 2005 #28 Del Skrevet 14. mai 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2005 #29 Del Skrevet 14. mai 2005 Asse, nå går der for langt. Her prøver vi å ha en seriøs debatt om slanking, åssså kommer dere og ødelegger alt. Dere tror at dere bare kan komme inn hit og herse med oss. Vel, jeg kan fortelle dere at jeg har fått et nytt liv ved hjelp av plastfolie, breast gain og estrolean. Nå har jeg gått ned 17 kg, dumpa den utro typen min og blitt sammen med en av norges største kjendiser. Så det så. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 14. mai 2005 #30 Del Skrevet 14. mai 2005 haha, holder folk på å harselere ennå? Fascinerende. Hva skal man med fagerstrand og big brother når man kan observere gruppetenkning/og -mentalitet her på kg..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 14. mai 2005 #31 Del Skrevet 14. mai 2005 iditene kjøper plastfolie og er IKKE innelåst i BB ser du krus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 14. mai 2005 #32 Del Skrevet 14. mai 2005 Det var vitsemakernes samspill jeg så på som et interessant sosiologisk prosjekt, men det forsto du sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 14. mai 2005 #33 Del Skrevet 14. mai 2005 Det var vitsemakernes samspill jeg så på som et interessant sosiologisk prosjekt' date=' men det forsto du sikkert.[/quote'] Du tok sarkasmen ja. Bra. Når folk ikke tar fysiologiske forklaringer gir man opp. Jeg kjenner forresten ei som healer bort fett! Helt sant asså! Gå og prøv!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 14. mai 2005 #34 Del Skrevet 14. mai 2005 interessant sosiologisk prosjekt. herregud forresten.... Skriv et essay... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sienna Skrevet 14. mai 2005 #35 Del Skrevet 14. mai 2005 Det var vitsemakernes samspill jeg så på som et interessant sosiologisk prosjekt' date=' men det forsto du sikkert.[/quote'] Det som virkelig er interessant er at man ikke kan skille vitsemakernes innlegg fra de seriøse.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. mai 2005 #36 Del Skrevet 16. mai 2005 Hva er vitsen med å legge ut en idiotisk problemstilling som gjest for så å svare og drite ut problemstillingen? Denne tråden her er bortimot noe av det mest tragiske jeg har opplevd på kg Hvis poenget er å drite ut de som ikke er like gamle, oppegående eller kunnskapsrik som seg selv syns jeg denne tråden har kontret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. mai 2005 #37 Del Skrevet 16. mai 2005 Men siden så mange snakker om det' date=' MÅÅÅÅÅÅ det jo være noe i det? 1000 latsabber kan da ikke ta feil [/quote'] De eneste som snakker om kaffegrut og folie er dere selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. mai 2005 #38 Del Skrevet 16. mai 2005 iditene kjøper plastfolie og er IKKE innelåst i BB ser du krus Det er dere selv som er idiotene i denne tråden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 16. mai 2005 #39 Del Skrevet 16. mai 2005 Det er dere selv som er idiotene i denne tråden hehehe. klart Det er ingen fysislogoske grunner til at folie skal hjelpe på annet enn å se dum ut. Punktum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 16. mai 2005 #40 Del Skrevet 16. mai 2005 du er egentlig en registrert bruker?... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå