Gjest Cellutlittfri Skrevet 13. mai 2005 #1 Del Skrevet 13. mai 2005 Jeg leste i et gammelt nr av ELLE at Cindy Crawford smører kaffegrut på lårene sine for å unngå cellulitter. Nå har jeg prøvd det i et par uker, sammen med plastfolie. Jeg smører først de utsatte områdene inn med kaffegrut, dekker med plastfolie og lar det virke noen timer, evnt. hele natten. Nå er cellulittene mine nesten usynlige!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cand alt Skrevet 13. mai 2005 #2 Del Skrevet 13. mai 2005 oj, dette må jeg bare prøve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Celiclya Skrevet 13. mai 2005 #3 Del Skrevet 13. mai 2005 Kanskje et dumt spørsmål - men kaffegrut, hva er det? (skjønner det har noe med kaffe å gjøre altså ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 14. mai 2005 #4 Del Skrevet 14. mai 2005 Det som blir igjen nå man koker kaffe. Det inneholder koffein, slik cellulittkremer gjør. Sikkert derfor du mener at dem "forsvinner", fordi vannet i lårene minker. Men med en gang man slutter, kommer det tilbake. Desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 14. mai 2005 #5 Del Skrevet 14. mai 2005 fliiiiire! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 14. mai 2005 #6 Del Skrevet 14. mai 2005 Men siden så mange snakker om det, MÅÅÅÅÅÅ det jo være noe i det? 1000 latsabber kan da ikke ta feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 14. mai 2005 #7 Del Skrevet 14. mai 2005 Det må jo være virkelig behagelig å sove med dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 14. mai 2005 #8 Del Skrevet 14. mai 2005 sikkert funnet opp av ei som fant ut at vondtihodet ikke funket lengre.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 14. mai 2005 #9 Del Skrevet 14. mai 2005 Jeg kan i hvertfall tenke meg at det er et idiotsikkert triks på den måten. Om ikke annet. Aldri så galt osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 14. mai 2005 #10 Del Skrevet 14. mai 2005 Hm. Så kaffegrut under kondomen skal få følger for størrelsen da kanskje?!!! Siden ting hovner opp.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 14. mai 2005 #11 Del Skrevet 14. mai 2005 sikkert funnet opp av ei som fant ut at vondtihodet ikke funket lengre.... Her er de andre triksene: - har mensen - har smurt påkremer som lukter vondt - har fått koldbrann i en fot - har fått betennelse i en hudpose i bikinilinjeområdet - venter mensen snart - vondt i viljen - vondt i lysten (ikke lysken, det er så gjennomskubart) - blir forkjølet - har urinveisinfeksjon ......og sånn går nå dagene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 14. mai 2005 #12 Del Skrevet 14. mai 2005 Her er de andre triksene: - har mensen - har smurt påkremer som lukter vondt - har fått koldbrann i en fot - har fått betennelse i en hudpose i bikinilinjeområdet - venter mensen snart - vondt i viljen - vondt i lysten (ikke lysken, det er så gjennomskubart) - blir forkjølet - har urinveisinfeksjon ......og sånn går nå dagene. Den med smurt inn med noe som lukter vondt, funker faktisk. St Tropez holder myggen på avstand Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 14. mai 2005 #13 Del Skrevet 14. mai 2005 Hm. Så kaffegrut under kondomen skal få følger for størrelsen da kanskje?!!! Siden ting hovner opp.... Jeg holdt på å foreslå det samme, men noe stoppet meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 14. mai 2005 #14 Del Skrevet 14. mai 2005 Jeg holdt på å foreslå det samme, men noe stoppet meg... Kaffegrut på puppene? Under plastfolie? I stedet for lugubre medikamenter fra tvilsomme nettsteder der innholdsdeklarasjonen ikke viser den fulle sannheten. Forresten, jeg leste engang om en krem som het Models' Secret. Smurt på de riktige stedene, kunne den faktisk FLYTTE fettet Men hvordan går man fram? Smører på rumpa hvis man vil ha den mindre? Eller smører man puppene hvis man vil de skal bli større? :ser for meg alle slags konsekvenser: Bra at slike ting faktisk ikke virker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 14. mai 2005 #15 Del Skrevet 14. mai 2005 Jeg holdt på å foreslå det samme, men noe stoppet meg... Godt. Jeg har ingen slike sperrer som gjør meg sosialt funksjonsdyktig jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 14. mai 2005 #16 Del Skrevet 14. mai 2005 Bland denne kremen med kaffegrut, og fettet går dit du befaler! Jeg har virkelig tro på slike vidundermidler... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 14. mai 2005 #17 Del Skrevet 14. mai 2005 Plastfolie over munnen for å få større lepper? Matpapir rundt baken for å få smalere hofter? Aluminiumsfolie rundt knollen for å bli varm i hodet? Mulighetene er ubegrenset!!! Hva kan man bruke mellomlagspapir til bortsett fra mellom skivene i matpakken? :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 14. mai 2005 #18 Del Skrevet 14. mai 2005 Etter dette burde noen få butikkene til å legge plastfolie under hudpleie!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 14. mai 2005 #19 Del Skrevet 14. mai 2005 Hva kan man bruke mellomlagspapir til bortsett fra mellom skivene i matpakken? :-? Dersom du putter det i skoen når du har mensen forkorter du antall blødningsdager. ikke kom og si at du ikke visste dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2005 #20 Del Skrevet 14. mai 2005 Herreguuuuuud Dere mååå alltid slenge dritt når noen finner en metode som virker? Bare fordi dere er så tynne og perfekte så kan vi andre ha problemer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dere unner vel ingen andre å ha fine kropper, derfor saboterer dere alt. Når Cindy Craword sier at det virker så er det sannsynlig at det gjør det. Er dere så perfekte da? Teitinger, ass! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå