AnonymBruker Skrevet 31. august 2019 #1 Del Skrevet 31. august 2019 Hvorfor er det slik? Er det snakk om personlige konkurser, dødsbo...? Har sett flere annonser hvor det er en advokat som står som selger, typisk også en annonse med svært få og dårlige bilder? Er det noen større risiko å kjøpe denne typen boliger? Ser også at disse boligene ofte er underprisede også (de begynner i alle fall veldig, veldig lavt). Anonymkode: 6fa40...618 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2019 #2 Del Skrevet 31. august 2019 Ofte tvangssalg Anonymkode: af1f5...0c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 31. august 2019 #3 Del Skrevet 31. august 2019 Som regel er det snakk om tvangssalg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solmåneogstjerner Skrevet 31. august 2019 #4 Del Skrevet 31. august 2019 Det er rimeligere å gjøre det selv med hjelp av advokat, enn ved å bruke eiendomsmegler. Så det trenger ikke å være noe muffens. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2019 #5 Del Skrevet 31. august 2019 Trenger ikke være noe galt fordi om advokat står for salget. Kan være en selger kjenner som gjennomfører, at det koster mindre, at det er vitkigere å få solgt boligen enn å bruke masse til på staffasje slik meglerne gjør, at man bruker den advokaten man allerede har fremfor å finne en megler. Jeg har kjøpt gjennom advokat, det var ikke noe muffins i det hele tatt. De jeg kjøpte av hadde eid leiligheten i kort tid da det som virkelig var deres drømmebolig kom for salg, og de måtte frigjøre kapital fort for å ha råd til egenandelen. Anonymkode: dbdeb...9bd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2019 #6 Del Skrevet 31. august 2019 Mye billigere ☺️ Anonymkode: c961d...12f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jytte Skrevet 31. august 2019 #7 Del Skrevet 31. august 2019 Jeg kjøpte hytte uten megler eller advokat uten å kjenne selger. Han merket jeg var skeptisk, og jeg fikk til en avtale som han foreslo om at jeg betaler når papirene er tinglyst. Noen ganger lønner det seg å stole på folk, i dette tilfellet stolte han på meg, men han ville hatt en god sak om jeg ikke hadde betalt. Selger jeg hytta i fremtiden vil jeg nok gjøre det på samme måte med kun å betale for en verdivurdering. Resten av papirene er enkle å ordne selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå