non_stop Skrevet 31. august 2019 #1 Skrevet 31. august 2019 Jeg sitter å tegner, det eneste jeg er god på. Skulle egentlig ut i dag med en 'venn', men det ble som vanlig ikke noe av. Noen andre som er våkne, hva gjør dere? 1
Trish Skrevet 31. august 2019 #2 Skrevet 31. august 2019 Ser bare på netflix, har ingen planer 😕 hører på tilfeldig musikk
AnonymBruker Skrevet 31. august 2019 #3 Skrevet 31. august 2019 Nettopp gamet, måtte gi meg😄 Anonymkode: bcbb6...137
non_stop Skrevet 31. august 2019 Forfatter #4 Skrevet 31. august 2019 12 minutter siden, Trish skrev: Ser bare på netflix, har ingen planer 😕 hører på tilfeldig musikk Netflix er gull å ha. Håper det går greit med deg 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nettopp gamet, måtte gi meg😄 Anonymkode: bcbb6...137 Hva gamer du? 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2019 #5 Skrevet 31. august 2019 6 minutter siden, non_stop skrev: Netflix er gull å ha. Håper det går greit med deg Hva gamer du? Ble Metro Exodus i kveld:-) Anonymkode: bcbb6...137
non_stop Skrevet 31. august 2019 Forfatter #6 Skrevet 31. august 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ble Metro Exodus i kveld:-) Anonymkode: bcbb6...137 Okai. Jeg er ingen gamer, men jeg vurderer å bli. Hva annet skal man finne på liksom..
Gjest Hellandussan Skrevet 31. august 2019 #7 Skrevet 31. august 2019 Netflix og wow. Hadde vært kjedlig uten.
AnonymBruker Skrevet 31. august 2019 #8 Skrevet 31. august 2019 Ja det er jeg. Regner her. Sitter og føler meg deprimert over alt.. Det er liksom ingen grunn for meg å stå opp lenger... Men kanskje jeg finner noe håp .. Anonymkode: e1a8c...5dd
AnonymBruker Skrevet 31. august 2019 #9 Skrevet 31. august 2019 Ser på TV, skulle egentlig legge meg etter "Der ondskapen bor", men nå begynte det nettopp en annen spennende thriller film som det ser ut som jeg blir sittende å se på. Anonymkode: 88e07...a32
non_stop Skrevet 31. august 2019 Forfatter #10 Skrevet 31. august 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja det er jeg. Regner her. Sitter og føler meg deprimert over alt.. Det er liksom ingen grunn for meg å stå opp lenger... Men kanskje jeg finner noe håp .. Anonymkode: e1a8c...5dd Huff, det er dritt å høre. Kanskje det at det er natt/mørkt/dårlig vær gjør deg ekstra deppa akkurat nå? Håper hvertfall du føler deg litt bedre i morgen 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser på TV, skulle egentlig legge meg etter "Der ondskapen bor", men nå begynte det nettopp en annen spennende thriller film som det ser ut som jeg blir sittende å se på. Anonymkode: 88e07...a32 Hvilken kanal?
AnonymBruker Skrevet 31. august 2019 #11 Skrevet 31. august 2019 5 minutter siden, non_stop skrev: Huff, det er dritt å høre. Kanskje det at det er natt/mørkt/dårlig vær gjør deg ekstra deppa akkurat nå? Håper hvertfall du føler deg litt bedre i morgen Hvilken kanal? Nei, har vært det lenge. Synes regn er litt koselig! 😅 Hadde en fin uke i sommer hvor humøret løftet litt men så var det tilbake igjen. Er nok mer mangel på nettverk og helse tror jeg.. Også at jeg føler verden blir mer og mer håpløs.. Nå har jeg bare levd i 25 år, så hvem vet i fremtiden, men generelt så frykter jeg den! Anonymkode: e1a8c...5dd
AnonymBruker Skrevet 31. august 2019 #12 Skrevet 31. august 2019 1 time siden, non_stop skrev: Jeg sitter å tegner, det eneste jeg er god på. Skulle egentlig ut i dag med en 'venn', men det ble som vanlig ikke noe av. Noen andre som er våkne, hva gjør dere? Hva tegner du? 😄 Anonymkode: 7f886...d42
non_stop Skrevet 31. august 2019 Forfatter #13 Skrevet 31. august 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, har vært det lenge. Synes regn er litt koselig! 😅 Hadde en fin uke i sommer hvor humøret løftet litt men så var det tilbake igjen. Er nok mer mangel på nettverk og helse tror jeg.. Også at jeg føler verden blir mer og mer håpløs.. Nå har jeg bare levd i 25 år, så hvem vet i fremtiden, men generelt så frykter jeg den! Anonymkode: e1a8c...5dd Kan nok kjenne meg igjen i det du sier her, det er tungt ja. Men prøv å hold deg opptatt med ting du liker og som gir eller har gitt deg glede tidligere. Det skal jeg hvertfall prøve å bli flinkere til. Tenk tilbake på den uken i sommer hvor du hadde det bra, forsøk å kom på hva du gjorde eller hva som foregikk i livet ditt da som gjorde at du fikk en bra uke. 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva tegner du? 😄 Anonymkode: 7f886...d42 Graffs, hvis det sier deg noe
AnonymBruker Skrevet 31. august 2019 #14 Skrevet 31. august 2019 8 timer siden, non_stop skrev: Jeg sitter å tegner, det eneste jeg er god på. Skulle egentlig ut i dag med en 'venn', men det ble som vanlig ikke noe av. Noen andre som er våkne, hva gjør dere? Få deg fast døgnrytme, fysisk aktivitet. Trening og kosthold. Bare der har du nok å finne på. Anonymkode: 30605...a4c 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå