AnonymBruker Skrevet 31. august 2019 #1 Skrevet 31. august 2019 kan jeg anmelda meklerne for og true med. og sende bekymrings melding bare for at de mener noe som ikke stemmer? de mener jeg nekter barnefar samvær bare for jeg vil han skal komme aleina, fordi han vil dra med seg den og den personen med i samvær.. meklerne sa vi blei enige om at han skulle ta med seg noe, jeg har tatt lydopptak i alle 3 møter og dette har aldri blitt sakt, han gjør det virkelig vanskelig for meg.. og vil til retten for og hevne seg.. han leker uskyldig i møtene og meklerne er alt i hans sie. virker litt skeptiskt.. og mekleren sier han vil automatisk få foreldreansvar i møte med dommeren og advokaten.. min grunn er pga psyke tilstanden og uavklart forhold til rus.. 0 sammerbeid.. jeg ville være tilsynsperson men nei alt jeg sa virket feil til meklerne. noen som har opplevd sånt hos meklerne? at de truer i slutten? Anonymkode: c7775...289
AnonymBruker Skrevet 31. august 2019 #2 Skrevet 31. august 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: kan jeg anmelda meklerne for og true med. og sende bekymrings melding bare for at de mener noe som ikke stemmer? de mener jeg nekter barnefar samvær bare for jeg vil han skal komme aleina, fordi han vil dra med seg den og den personen med i samvær.. meklerne sa vi blei enige om at han skulle ta med seg noe, jeg har tatt lydopptak i alle 3 møter og dette har aldri blitt sakt, han gjør det virkelig vanskelig for meg.. og vil til retten for og hevne seg.. han leker uskyldig i møtene og meklerne er alt i hans sie. virker litt skeptiskt.. og mekleren sier han vil automatisk få foreldreansvar i møte med dommeren og advokaten.. min grunn er pga psyke tilstanden og uavklart forhold til rus.. 0 sammerbeid.. jeg ville være tilsynsperson men nei alt jeg sa virket feil til meklerne. noen som har opplevd sånt hos meklerne? at de truer i slutten? Anonymkode: c7775...289 Sliter du med rus og psykiske problemer? Anonymkode: 0658e...28b 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2019 #3 Skrevet 31. august 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sliter du med rus og psykiske problemer? Anonymkode: 0658e...28b nej barnefaren Anonymkode: c7775...289
AnonymBruker Skrevet 31. august 2019 #4 Skrevet 31. august 2019 og har en bekymring i barneverne pga apatisk osv og om jeg er en god nokk omsorgsperson for henne.. og redd for at dette vil gjør det verre.. Anonymkode: c7775...289
SoWhat? Skrevet 31. august 2019 #5 Skrevet 31. august 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: og har en bekymring i barneverne pga apatisk osv og om jeg er en god nokk omsorgsperson for henne.. og redd for at dette vil gjør det verre.. Anonymkode: c7775...289 Tror ikke at du skal tenke på å anmelde noen. Du har allerede en bekymringsmelding på deg, og megleren vil sende en til? Ok, klær tale herfra : du er i større problemer enn det ser ut til at du skjønner. Du burde samarbeidet og slutte å stå på ditt av prinsipp eller hva det er. Barnets far må få ha med seg den han vil, og ihvertfall burde du gå med på det under de omstendighetene du beskriver. Du bør lytte til andre. Det tror jeg vil være til ditt eget beste. 3
Nuka Skrevet 31. august 2019 #6 Skrevet 31. august 2019 Så lenge de barnefar tar med på samvær ikke er ustabile/farlige/til risiko for barnet ditt; hvorfor bryr du deg? Beklager å måtte si det men han har rettigheter som far uansett tidligere forhold og problematikk er det vel da kanskje greit at han har med noen også? Forstår at du reagerer til en viss grad, men så lenge fokuset er på barnet under samvær og han ikke tar med en ny kjæreste f.eks hver bidige gang over et år er det vel egentlig best å ikke blande seg i hans saker? 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2019 #7 Skrevet 31. august 2019 7 minutter siden, Nuka skrev: Så lenge de barnefar tar med på samvær ikke er ustabile/farlige/til risiko for barnet ditt; hvorfor bryr du deg? Beklager å måtte si det men han har rettigheter som far uansett tidligere forhold og problematikk er det vel da kanskje greit at han har med noen også? Forstår at du reagerer til en viss grad, men så lenge fokuset er på barnet under samvær og han ikke tar med en ny kjæreste f.eks hver bidige gang over et år er det vel egentlig best å ikke blande seg i hans saker? foreldrene hans har truet meg før med å ta barnet.. hun er bare 7 mnd gammel.. og det er de som krever alt dette i barnefaren.. Anonymkode: c7775...289
Nuka Skrevet 31. august 2019 #8 Skrevet 31. august 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: foreldrene hans har truet meg før med å ta barnet.. hun er bare 7 mnd gammel.. og det er de som krever alt dette i barnefaren.. Anonymkode: c7775...289 Da blir det fort verre og er noe som da bør taes opp med meglerne. Om de vet dette og fortsetter og du ikke er direkte ustabil bør du kreve å få bytte meglere. Dere har begge rett på å se/ha barnet og jeg mener selv at når barnet er så lite bør det bo hos deg hvis ikke det er en risiko for barnet. Likevel, la han ha med de han vil på samvær så lenge det ikke er risikable folk 💖
AnonymBruker Skrevet 31. august 2019 #9 Skrevet 31. august 2019 Nei du kan ikke anmelde meklerne de har ikke gjort noe ulovlig. Men det er ulovlig at du er tilsynsperson så på tide å respektere BV, det er en derfra som skal være tilsynsperson ikke barnemor, da blir det jo ikke fars samvær!. Jeg leste og den forrige posten din og kan godt forstå barnefar tar med seg mor eller venn når stemningen er så bitter og sur mellom dere, det har han full rett til Anonymkode: 51c23...cef
AnonymBruker Skrevet 31. august 2019 #10 Skrevet 31. august 2019 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: nej barnefaren Anonymkode: c7775...289 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: og har en bekymring i barneverne pga apatisk osv og om jeg er en god nokk omsorgsperson for henne.. og redd for at dette vil gjør det verre.. Anonymkode: c7775...289 Hvis far ruser seg regner jeg med at BV er klar over dette og han er idømt urinprøver og tilsynsperson fra BV? Hva er årsaken bak at du har bekymringsmelding på deg om at du ikke er god nok omsorgsperson? Anonymkode: 51c23...cef
AnonymBruker Skrevet 31. august 2019 #11 Skrevet 31. august 2019 Jeg skjønner det er vond situasjon for deg, men unødvendig å lage flere tråder om det samme. Du har ingen grunn til å nekte far samvær og du har ihvertfall ingenting du skulle sagt når det kommer til besteforeldrene. Hvis du har mistanke om rus så ringer du bv så kan du få råd og tips der. Hva konkret gjør at du mistenker at far ruser seg? Anonymkode: 4cc8f...8e0
AnonymBruker Skrevet 31. august 2019 #12 Skrevet 31. august 2019 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis far ruser seg regner jeg med at BV er klar over dette og han er idømt urinprøver og tilsynsperson fra BV? Hva er årsaken bak at du har bekymringsmelding på deg om at du ikke er god nok omsorgsperson? Anonymkode: 51c23...cef Bv gjør ingen verdens ting hvis far ruser seg og mor har hovedansvaret. Samværsforeldre kan ikke bv gjøre noe med eller kreve noe av. Det er den som har hovedansvaret som har ansvar. Hvis mor vet at far ruser seg, men sender ungen på samvær hvor ungen ikke er trygg er det mor som kan miste omsorgen. Mor kan også miste hovedomsorgen hvis samværet saboteres. Krav om urinprøver og tilsynsperson gjøres enten igjennom en dom eller frivillig av far. Anonymkode: 4cc8f...8e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå