AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #1 Skrevet 30. august 2019 denne barnefaren ville jeg skulle ta abort da jeg var med han og fortalte at jeg var gravid.. etter på sa han «Okei» til og beholde barnet for jeg sa at jeg ikke hadde hjerte til å ta abort.. han har aldri hjulpet i graviteten eller foreldrene hans, jeg invitere han til ultralyden for og finne ut kjønnet på babyen. fust sa han ja 2 dager før ultralyden, og når ultralyden var då sa han nei for han hadde spysyke i 4 dager.. jeg spurte etter han for han ga ikke beskjed.. og etter det tenkte jeg Ok jeg kan invitere han til neste, han var med men viste ikke noe interesse i det heila tatt han tok med seg faren sin.. konfliktfylt i graviteten og han sa han ville være på fødselen.. han fikk det siden jeg sa ja.. hjalp ikke noe særlig støtte.. og nå prøver ann og vinne frem delt foreldreansvar.. noe jeg føler meg ganske drit for han ville jeg skulle ta abort og nå kommer han og vil vinne frem alt dette.. Anonymkode: d9ef0...1a2
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #2 Skrevet 30. august 2019 Han er vel glad i barnet nå? Kvifor kan han ikkje ha barnet meir? Det er jo hans barn like mykje. Eg skjønner godt du synest detta er vanskelig. Det er ikkje rart du føler det sånn. Det er ikkje lett. Om barnet er verdig lite får han det ikkje. Anonymkode: 679b3...7ea 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #3 Skrevet 30. august 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han er vel glad i barnet nå? Kvifor kan han ikkje ha barnet meir? Det er jo hans barn like mykje. Eg skjønner godt du synest detta er vanskelig. Det er ikkje rart du føler det sånn. Det er ikkje lett. Om barnet er verdig lite får han det ikkje. Anonymkode: 679b3...7ea han sier det men ikke en melding om hvordan det går med barnet ingenting.. han vil bare til rettsak. og mekleren var alt på hans side og true med og sende bekymringsmelding til barnevernet pga de mener jeg nekter samvær.. noe som ikke stemmer.. Anonymkode: d9ef0...1a2
Gjest WhisperingWind Skrevet 31. august 2019 #4 Skrevet 31. august 2019 Kanskje holde deg til én tråd om emnet?
AnonymBruker Skrevet 31. august 2019 #5 Skrevet 31. august 2019 Han får delt foreldreansvar uansett. Anonymkode: 04982...93b 1
solmåneogstjerner Skrevet 31. august 2019 #6 Skrevet 31. august 2019 (endret) Foreldreansvar (delt med deg) får han til slutt, så det er ikke noe poeng i å sette seg på bakbena. Samvær får han også, men til å begynne med så blir det jo ganske begrenset. Så kan det evt trappes opp. Skjønner at du er sår fordi han ikke var klar tidligere. Men nå bør du jo egentlig være glad for at han har skjønt at han må ta ansvar og være en far, og at han tydeligvis har lyst til det. Endret 31. august 2019 av solmåneogstjerner 2
Gjest Chroma Skrevet 31. august 2019 #7 Skrevet 31. august 2019 At han ønsket abort og virket «likegyldig» under svangerskapet har ingen betydning lenger. Nå er barnet her, og det som betyr noe er at han nå stiller opp og bryr seg.
AnonymBruker Skrevet 31. august 2019 #8 Skrevet 31. august 2019 Hvorfor vil du ikke ha delt ansvar? Selv om han ikke var så interessert under graviditeten er han vel interessert nå, hvis ikke ville han vel ikke ønsket det? Er det noen spesiell grunn eller noe annet du reagerer på? Anonymkode: 43da5...ac3 2
AnonymBruker Skrevet 31. august 2019 #9 Skrevet 31. august 2019 Du må huske på barnets beste oppi dette! Barnet har rett til å kjenne sin far! Anonymkode: 63e77...501 3
Gjest theTitanic Skrevet 31. august 2019 #10 Skrevet 31. august 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: denne barnefaren ville jeg skulle ta abort da jeg var med han og fortalte at jeg var gravid.. etter på sa han «Okei» til og beholde barnet for jeg sa at jeg ikke hadde hjerte til å ta abort.. han har aldri hjulpet i graviteten eller foreldrene hans, jeg invitere han til ultralyden for og finne ut kjønnet på babyen. fust sa han ja 2 dager før ultralyden, og når ultralyden var då sa han nei for han hadde spysyke i 4 dager.. jeg spurte etter han for han ga ikke beskjed.. og etter det tenkte jeg Ok jeg kan invitere han til neste, han var med men viste ikke noe interesse i det heila tatt han tok med seg faren sin.. konfliktfylt i graviteten og han sa han ville være på fødselen.. han fikk det siden jeg sa ja.. hjalp ikke noe særlig støtte.. og nå prøver ann og vinne frem delt foreldreansvar.. noe jeg føler meg ganske drit for han ville jeg skulle ta abort og nå kommer han og vil vinne frem alt dette.. Anonymkode: d9ef0...1a2 Jeg syntes ikke det er noe rart i dette. Du ble uplanlagt gravid. Han ville ikke, men nå har han fordøyd tanken og innfunnet seg med den, og vil delta. Er ikke det fin? Virker som som du vil han skal ha en interesse for deg også, men det har han ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå