Gjest Nytt medlem snart? Skrevet 13. mai 2005 #1 Skrevet 13. mai 2005 Er på jakt etter blings jeg! Store perler..eller store blings?(øredobber). Prøvde hos Thune idag..der hadde de ingen..De var veldig hyggelig å sa "Å jada,det har vi mye av"..JIPPI tenkte jeg..men det de hadde var altså ikke stort nok..vanlig øredobb størrelse! Booo!
Annevenn Skrevet 14. mai 2005 #2 Skrevet 14. mai 2005 Er jeg skikkelig treig om jeg ikke skjønte noe av den overskriften? Har du prøvd Glitter eller H&M, eller er du på jakt etter "ekte vare"?
Vibs Skrevet 14. mai 2005 #3 Skrevet 14. mai 2005 Ja, prøv på Glitter. Jeg reagerer på HM-smykker, men tåler fint dem som selges på Glitter.
Gjest samme gjest Skrevet 14. mai 2005 #4 Skrevet 14. mai 2005 har prøvd hm..glitter..kapphal...lindex..arts n craft
Vibs Skrevet 16. mai 2005 #5 Skrevet 16. mai 2005 har prøvd hm..glitter..kapphal...lindex..arts n craft Jeg var på arts and crafts senest på lørdag, og de har da vitterlig noen kjempe bling-bling smykker der!?
Vibs Skrevet 16. mai 2005 #6 Skrevet 16. mai 2005 http://www.mamut.com/balisilver/subdet368.htm det er sånne som du ser i linken over du mener, hva?
Annevenn Skrevet 16. mai 2005 #7 Skrevet 16. mai 2005 Kan noen forklare en gammel tante hva bling-bling betyr? Så det i avisen i går også....
Vibs Skrevet 16. mai 2005 #8 Skrevet 16. mai 2005 Kan noen forklare en gammel tante hva bling-bling betyr? Så det i avisen i går også.... bling-bling smykker er store falske strass-smykker som du ser bilde av i linken jeg har lagt inn i innlegget over her. aner ikke hva bling bling betyr egentlig, men smykkene glitrer og synes i alle fall
Annevenn Skrevet 16. mai 2005 #9 Skrevet 16. mai 2005 Takk, V. Så slipper jeg å se ut som en idiot neste gang jeg snubler over det ordet.....
Gjest Anonymous Skrevet 16. mai 2005 #10 Skrevet 16. mai 2005 trenger ikke være strass nei.. Ja..er slike jeg vil ha som i linken! Arts n craft hadde kun små..vær der å snakket med hun som driver med innkjøp! Vil ha uten strasssss..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå