Gå til innhold

Hva er grei månedspris? Anngående dagmamma

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal passe en 1 åring tre dager i uken fast. Hver dag skal jeg passe barnet i fem timer. Hva er grei månedspris da? :) Det er ikke venner eller familie,å foreldrene står for mat og bleier.

Anonymkode: 34d58...d69

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hver gang*

Skrevet

Hm, vanlig dagmammapris er kontantstøtte pluss barnehageprisen. Typ 10.500,- pr mnd. 

10.500x 0.6= 6.300,- (0,6 betyr du passer 60% av vanlig tid)

Så kan du jo evt gi litt avslag fordi det kun er 5 timer i steden for 8. Jeg ville tenkt 5.000,- pr mnd er fair?

Men du kan jo forhøre deg litt om hva de mener er greit også. Og legg gjerne på litt når du foreslår hva du vil ha, så kan du heller trekke vekk litt igjen. Da føler de at de har «vunnet» litt i forhandlingene og blir mer fornøyde. 

Anonymkode: c90fc...46a

• Liker 1
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hm, vanlig dagmammapris er kontantstøtte pluss barnehageprisen. Typ 10.500,- pr mnd. 

10.500x 0.6= 6.300,- (0,6 betyr du passer 60% av vanlig tid)

Så kan du jo evt gi litt avslag fordi det kun er 5 timer i steden for 8. Jeg ville tenkt 5.000,- pr mnd er fair?

Men du kan jo forhøre deg litt om hva de mener er greit også. Og legg gjerne på litt når du foreslår hva du vil ha, så kan du heller trekke vekk litt igjen. Da føler de at de har «vunnet» litt i forhandlingene og blir mer fornøyde. 

Anonymkode: c90fc...46a

De spør meg bare hva jeg vil ha i lønn,de sier ingenting om hvilken pris de tenker. 

Skrevet

...

Skrevet

Håper du ikke skal jobbe som svart uten og betale skatt. Skulle du bli syk etc har du ingen rettigheter, ingen pensjonspoeng heller.

Anonymkode: 0b4c2...054

Skrevet

Kontantstøtten pluss barnehagepris er vanlig. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...