AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #1 Skrevet 30. august 2019 Hvis man har et barn eldre enn 3,5 år som man sliter med å få avvent med bleier, kan man søke hjelp noe sted? Finnes det noe slags foreldreveiledning? Kan man i verste fall reise til en slags privatklinikk i USA for å hjelpe barnet til bleieslutt? Mulig første valget er utredning hos barnelege i Norge. Bare tenker litt høyt her. Anonymkode: ef378...7d3
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #2 Skrevet 30. august 2019 Men herregud. Reise til USA for bleieslutt? 😂 Utredning hos barnelege er også helt unødvendig for barn under 5- 6 år. Du kan be om råd på helsestasjonen, og ellers slappe helt av. Det er mange 3 og 4 åringer i bleier, de aller aller fleste er ferdig i god tid før skolestart. Anonymkode: 4d3cb...dd2 5
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #3 Skrevet 30. august 2019 Den ene ungen her var nærmere 4🙈 hn nektet plent å gå på do😂 jeg var nok litt fortvilet da. Men så plutselig så bestemte hn seg for å slutte, og har aldri hatt uhell hverken dag eller natt. Anonymkode: 7ea85...417 1
Hactar Skrevet 30. august 2019 #4 Skrevet 30. august 2019 Jeg ville nok startet på helsestasjonen, men om jeg ville tatt kontakt nå, kommer an på hvorfor bleieslutt er vanskelig. Er det totalnekt på å sitte på potte/do? Sitter barnet på do, men har mange uhell? Er barnet bare uinteressert? Tenker de fleste problemstillinger har potensiale til å modnes bort av seg selv foreløpig.
AnonymBruker Skrevet 31. august 2019 #5 Skrevet 31. august 2019 Spes ped eller barnepsykolog tar tak i dette dersom barnet har en diagnose som vanskeliggjør bleieslutt. Anonymkode: 96ad6...cbf
AnonymBruker Skrevet 31. august 2019 #6 Skrevet 31. august 2019 Her var sønnen min 5 år å tisset i seng hver natt,men vi fikk ikke noe hjelp for det. Var visst for tidlig enda. Anonymkode: 9b704...78f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå