Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har du gjort på idag? 

Anonymkode: 4d0ae...5ce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Registrert meg på dette forumet

• Liker 2
Skrevet

Sovet litt og stått opp altfor tidlig. Dagen er ennå ung, så jeg skal nok finne på et par krumspring før den er over.

• Liker 1
Skrevet

Satt på maskin med tøy, tatt ut av oppvaskmaskin, ryddet bort det lille av rot som ikke ble tatt i går kveld, brettet gårsdagens klesvask, svart på 5-6 jobbmail, pakket kofferten for en jobbtur, fylt på med kattemat, satt en brøddeig til heving. Tok en kopp kaffe, og åpnet Macen. 

Anonymkode: d6f0b...a00

• Liker 2
Skrevet

Trent og spilt fotball.😊

Anonymkode: f5fd9...810

• Liker 2
Skrevet
20 timer siden, Oisann skrev:

Registrert meg på dette forumet

Velkommen!

Hengt på intensiven med familiemedlem

Anonymkode: cc5d5...136

• Liker 1
Skrevet

Startet fire forskjellige serier på netflix, men de falt ikke i smak. :klo:  ...og tiden fløy visst bare...

• Liker 1
Skrevet
16 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Startet fire forskjellige serier på netflix, men de falt ikke i smak. :klo:  ...og tiden fløy visst bare...

Du er sprek. Jeg hadde sovnet av.😅

Anonymkode: f5fd9...810

• Liker 1
Skrevet

I dag, søndag. 

Spist ordentlig søndagsfrokost med barna. Vasket og hengt opp en maskin. Lagt bort alle rene klær som har blitt vasket i løpet av uka, men ikke kommet seg i skapet. Vasket hele huset. Tatt en dusj. 

Nå slapper jeg av en time på sofaen før jeg skal lage en tidlig middag da eldste skal spille kamp og jeg skal med.

Skjer litt på kvelden også med besøk før neste skoleuke for barna skal klargjøres.

Anonymkode: 6e933...27c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...