Gå til innhold

Bukett med "muffe"-håndtak (type Mette-Marit)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen skal jeg kanskje karre meg til floristen, og nå sitter jeg og titter på bilder av buketter. Hendene og fingrene mine er ikke helt gode, så jeg har tenkt at det å ha en bukett som går rundt hånda, type muffe, må være greiere enn å ha en stilk å holde på.

Så er spørsmålet: hvilke begrensninger gir det på buketten? Noen som vet om bilder hvor det er en slik bukett eller to. Har ikke så lyst på en hel brudeløper, selv om jeg likte kronprinsessen sin.

Catzy

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har sett en som var veldig fin - men har desverre ikke noe bilde.. Men det var bare en muffe - ingen løper hengende nedover. Spør floristen - de er flinke de! Lykke til i morra

Skrevet

Eller hva med noe som dette?

Den japanske muffen var fin! Takk for tipsene!

Catzy

Skrevet

Såg en muffe-bukett i bladet "familien" denne uka på en av de første sidene. De hadde en artikkel om bryllup. Der var forresten en veldig NYYYYYDELIG kake inni bladet også.

Skrevet

Jeg forklarte damen hva jeg ville ha, og hun hadde bilde av en helt fantastisk bukett. :) Hvite orkideer og noen andre hvite blomster, festet på en "ramme" vevd med ståltråd, og med litt perler. Utrolig bra! :) Helt perfekt, og den blir lett å holde. Da får vi også borddekorasjoner med litt orkideer, og røde roser, som begge er glade i.

Sambo får orkide til knappehullsblomst, og hans kvinnelige forlover får et armbånd laget på samme måte som rammen på min bukett, med en orkide. Jeg tror det blir veldig fint sammen. (Pappa skal ha bunad, så han skal ikke ha noen blomst.)

Veldig fornøyd. :)

Catzy

Gjest Bride to be
Skrevet

Hei Catzy,

buketten din høres flott ut, du har ikke noe bilde?

Skrevet

Nei, damen hadde det løst i en perm. Og jeg har ikke giddet å lete rundt på nettet heller, har hatt andre ting å gjøre. Jeg poster nok etter bryllupet, kun 2 1/2 uke igjen...

Catzy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...